Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ble oppringt på fredag om jeg ikke ville være med på emisjon…

Wow - sjekk denne crazy ass mining portoføljen a!

2 Likes

Ikke mange edelmetaller igjen å oppdrive når de har gjort seg ferdig :joy:

1 Like

Jeg ble oppringt av Nidelv i dag jeg også. Jeg sa jeg ikke hadde lest prosjektet. Vet dere noe om firmaet? Det eneste jeg vet er at de lagde bra båter en gang i tiden.

Hvis du scroller opp litt, så får du en fin forside av finansavisen og deres kommentar til Nidelv: “Jojo-pris på Nidelv”. Har ikke satt meg inn, så kan jo være bra greier det her, men… jeg synes det lukter :stuck_out_tongue:

2 Likes

Fint prospekt med mange røde flagg.
At de påstår at de skal kunne bli notert på kinesisk børs er kansje det største :smirk:

4 Likes

Skal refinansiere 150.000 fra fond inn i aksjer. Jeg er usikker på hvordan jeg skal fordele pengene. Mest frister det å sette 50/50 i PCIB/NANO, men fornuften taler meg litt imot. Har i første omgang en måneds horisont, før det nok vil reinvesteres. Noen som har noen bet de selv vurderer? Har tenkt litt på en EAM-gamble, men usikker på om jeg tar risikoen…

Edit: Er mest EAM jeg er nysgjerrig på. Noen som har satt seg inn i caset?

Ser for meg at det tar tid for EAM å få kjørt ting gjennom det italienske rettsvesenet :slight_smile:

Ja, det vil det nok. I hvert fall til man kommer til enighet. Nå ryktes det vel at det vil skje noe i Q1, uten at jeg har kilder på det. Utrolig spennende i hvert fall.

@pdx hvor blir det av info om pyramidespillet du skal lure oss inn i?

3 Likes

Tar litt tid, venter fortsatt på å få vite om det blir noe av :wink: #mystisk

4 Likes

Si det på pm da så man kan ha midler klare! Eller, hvor mange trenger du og hvor mye Cæsh?

1 Like

Det er fortsatt usikkert, men tror det er noe som kan være av interesse for flere her inne… er en mulighet i vår nisje, kan man si.

4 Likes

Du vet at du aldri skulle ha nevnt noe i början :smiley: alle vil vite!

3 Likes

Kom igjen! @pdx tell us! on the secret chat!

2 Likes

@pdx , noen vi kjenner som er med ? ( utenom deg altså :wink: )

1 Like

Som forventet idag, men sterk følelse på at vi er nærmere 6 en 5 før 28.februar. Jeg har ikke særlig grunnlag for å uttale meg om det tekniske dessverre.

Sitter fortsatt med mine Apcl, hver gang aksjen går opp, så blir eg litt giret å tror det skal løsne, så er aksjen plutselig nedigjen og eg sitter igjen skuffet over at eg ikke gikk ut.
Blir det annerledes denne gangen mon tro ?

@pdx kan du ballparke ca beløp man bør ha tilgjengelig hvis og om og men? :full_moon_with_face::+1:

3 Likes

http://www.paretosec.com/gaming-seminar-2017.php

1 Like