Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Enig i at batteriet er for lite. Hadde lett ofret en millimeter mer med tykkelse.

Allikevel er den skjermen så deilig at det gjør opp for det.

Så må jeg si at kameraet godt kunne blitt oppdatert, men de må vel ha noe og friste med på s9 også…

Ja, men legg de to sammen og man ender opp med enda dårligere batteritid :wink:
Da syns jeg heller P10/P10+ som kommer imponerer mye mer. Råere speks og bedre batteri!

Latterlig bra kamera også :slight_smile:

P10 er også flott!

Synd s8 ble så stoor også. Kjører på s7 nå ettersom den er mindre enn s7edge.

Liker og kunne bruke telefonen godt med èn hånd. Da er s7 på smertegrensen.

Komme deg over på Huawei :wink: Jeg er strålende fornøyd med min Mate 9 Pro!
Hatt den i litt over 3mnd, utrolig godt med batteri på 4,000 :smiley:

1 Like

Gaming seminar streames i dag kl 14-16, med blant annet Funcom, G5, Star, Stillfront og THQ

Rui matches mot svenskene i panel 3 “How to run a successful gaming company?”

http://beta.redeye.se/live/gaming

3 Likes

Ukens vinneraksje-tråden kan man tjene penger på: Til shorting. :grinning:

Fryktelig vanskelig å tippe/analysere seg til vinneren. En typisk ekte vinner vil være en aksje med en kommende “kjent” trigger som slår til også mtp kursen. Og triggeren må være god nok slik at oppgangen holder seg ut uka. Trigger på fredag er muligens ideelt.

2 Likes

Tipsene mine har fungert som en: “sett aksjen til overvåking, kjøp på evt dipper.” :smiley:

Både Starbreeze og Kitron har fått noen skikkelige dipper midt i uka og kommet seg mot slutten.

Riv ruskende gal!

1 Like

Null sympati med alle som er på reisejobb og bygger landet…

På jobb offshore så er nettet stengt for porr for oss :joy::joy:

Første som må sjekkes det :slight_smile:

Syns denne var interessant http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/03/Shortet-hele-Oslo-Boers-gjoer-helomvending

Er vel 4g der ute!?

Ingen G til tider :joy: spørs hvor riggen ligger. Vært mange plasser på norsk og britisk farvann og i dock i UK og Nederland, uansett lite tid til nett etter minimum 12 timer dag eller nattskift :smiley:

Begynner å lure litt på om jeg kanskje bør revurdere selskapene jeg følger :stuck_out_tongue:

4 Likes

Mye kjent der ja… Vi kan jo håpe på at nedturen snur igjen?

Mulig jeg må vurdere stoploss en gang i fremtiden…bli voksen.

2 Likes

Hehe ja, men det har og kommer til å være dager som ser motsatt ut :slight_smile:

1 Like

Er liksom litt hyggeligere når porteføljen stiger med 200k enn motsatt…men for all del, jeg ligger bra i pluss i år, langt fra svett, men jeg er jaggu langt under ATH i år, ned kanskje 25%, ikke finregnet… :slight_smile:

Edit: Når Funcom står i 5 kroner igjen sprenges ATH igjen :smile:
Jeg er overeksponert i Funcom, og har tenkt å være det. Lenge.

1 Like

Samme her, jeg gråter en tåre hver gang jeg går tilbake og ser på ATH. Satt og tenkte: “Hei dette er for godt til å være sant, kanskje jeg bør selge? Neida, jeg har råd til å ta risikoen på at vi skal videre opp.” Ord jeg forhåpentligvis har lært å ikke tenke igjen :stuck_out_tongue:

3 Likes

Mye som er rødt i dag, eneste i pottisen min som ikke er det er QFR, og der har det vært null omsetning siden onsdag morgen :sweat_smile:

2 Likes