Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Nei, det har jeg ikke fått med meg… :frowning: Men da kan jeg ikke hjelpe deg. Helvette også… :smiley:

Det er greit. Nordnet har skylda som ikke gidder å informere godt nok om nye produkter de tilbyr.

Det er kanskje Pareto sitt du mener?

http://www.paretosec.se/handelstjanster/handelstjanster/web-trader

Ja, det er det nok. Men det skal nå uansett tilbys via Nordnet. Fått beskjed på melding at de skulle komme med info i september om dette, men det kom aldri (Som jeg så i alle fall).

Men har sendt de melding

1 Like

Du kan jo uansett prøve det gartis i 1-6 mnd

Uansett kan du komme til å måtte betale mange tusen pr mnd om du skal ha full pakke med sanntidskurser rundt omkring i verden, derivathandel og alt annet snacks. Jeg betaler et par hundre tror jeg for realtider for norske aksjer, mener det blir ca 1000kr mer for sanntidskurser for amerikanske aksjer og klikktrading (altså at du kan plukke ordrer i ordreboka).

Uansett er det et spørsmål det er vanskelig å spørre om fordi det er så mange ulike moduler.

Bare interessert i et bedre alternativ til Wintrade jeg… Men trenger info om denne nye Infront web trader hos Nordnet…

Nå så jeg faktisk at jeg hadde fått et svar fra nordnet i septemeber om at:

RE: WinTrade erstattes med Infront Web Trader::

Hei.

Vi kommer med informasjon i løpet av September. Prisen til Infront vil ligge rundt prisklassen til Wintrade.

“Rundt prisklassen til Wintrade”. Det høres bra ut i alle fall.

Nå ser jeg det er mulig å trykke “Bestill” på Infront web trader, men ville jo gjerne vite hva det koster og hvordan man faktisk kommer inn og bruker det osv.

Venter på svar fra Nordnet om info. De er ikke akkurat veldig raske til å svare syns jeg :frowning:

Suppen smaker nok ekstra godt i denne skålen:

3 Likes

Høres ikke helt bra ut at den gikk under hammeren…

6 Likes

Om det er noen som er intressert I god og kompakt lyd så kan jeg virkelig anbefale Devialet Phantom Gold! For et beist!!!

1 Like

Noen som vet når emisjonsaksjene i SBX kommer på markedet / kan handles?

4 October 2017, Limassol, Cyprus

With reference to the extraordinary general meeting held on 2 October 2017 and
previous announcements regarding the private placement of Class A shares, the
board of directors of SeaBird Exploration PLC has today formally issued the 1
billion new Class A shares to the subscribers in the private placement. The
shares will be delivered in the VPS after their registration with the Cyprus
Registrar of Companies. Following registration, the issued share capital will be
US$6,745,514.5, consisting of 57,455,145 ordinary shares with par value of US$
0.1 and 1,000,000,000 Class A shares with par value of US$ 0.001

Vet ikke hvor lang tid registrering med “Kypros Registrar of Companies” tar, men burde jo være rett rundt hjørnet.

Så ingen vet nøyaktig når de kommer?

Da er jo de siste dagers oppgang heeeelt galematias

2 Likes

SKBN og SB1M tradern er nede, utrolig kjedelig… at dette ikke er oppe å går er helt utrolig. Må være bankid feil siden det er gjennomgående i flere banker?

Tror Sparebanken Vest skulle legge om eller oppdatere noe disse dager. Kjedelig !

1 Like

Er mange aksjer jeg følger med unormalt lav omsetting. Dette er kanskje årsak

1 Like

Virret innom noen Rec tråder på HO, registrerer at det er dårlig stemning der, ser ikke ut som reccerne blir rike lell

tyder det at man har et problem når man får badge for å logge inn på tekinvestor hver eneste dag? Spør for en venn

8 Likes