Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

JP Morgan, Merrill Lynch, Barclays, Morgan Stanley og Deutsche Bank er de fem største kjøperne. Kvintetten har nettokjøpt aksjer for hele 5,1 milliarder kroner siden 1. september.

1 Like

Det var liksom rette fyren å ta investeringsråd fra, han har vel ikke gjort det så skarpt? :sweat_smile:

1 Like

Var ikke så mye råd, som observasjonen, som er interessant. At Netfonds, Skandiabanken, og Nordnet har nettosolgt fo 920 millioner siden 1. september, mens nevnte utlendinger har invistert for 5,1 mrd i samme periode.

Kan det være @Morti sitt nedsalg i Funcom vi kan spore her?

1 Like

Nei altså for det første så er jeg en liten fisk i havet. Så mine bevegelser kan man knapt måle :wink: Og jeg solgte meg ut av aksjemarkedet før det. Har jo lastet opp igjen nå. Bare for enda mindre summer enn før. Men nok til at det er kjekt :slight_smile:

Han rocka -52% før de resatte statistikken hans ;D

2 Likes

Hauglund er en dårlig aksjeplukker, men poenget hans er interessant, hvis det faktisk stemmer at store aktører er på vei inn på Oslo Børs

1 Like

Noen av dere som har fått med seg oppgangen i Bor?

Tok noen lodd på fredag og har kjøpt mer i dag. Har vært helt oppe på 77.5 i dag.

Skyldes nok denne artikkelen

Det har du nok rett i. Er fristende å ta gevinsten her og eventuelt se ann litt.

Selskapet leverte solide tall i Q3 som ble presentert på fredag. Norne har kursmål på 106 kr.

Closet på 81 kr. Opp nesten 40% i dag😀

Kjip sak for Nora Mørk da, sykt at verden skal være sånn😡

4 Likes

Helt enig Kronn. Flott at hun sto frem på den måten hun gjorde.

3 Likes

Trist sak, blir ganske tydelig at den eneste måten man kan sikre seg på er å ikke ha bilder på telefonen i det hele tatt som kan være verdt noe for hackere. Det kan skje privatpersoner også, for eksempel med krav om løsepenger for å ikke dele.

Da må dem vel kreve løsepenger hos de damene som sender noen av oss bilder? Er ikke redd for egne bilder, har man sånt på mobilen så tenker jeg at all reklame er god reklame :joy: :joy:

1 Like

Kjedelig sak, ser hun har hengt ut folk hun mener har delt. Flere av dem sier de ikke er delt og vil anmelde. Blir kjipe greier ass

1 Like

Kjedelig for Mørk, men det greieste er vel å ikke ha slike bilder på telefonen.

1 Like

Problemet hennes er jo at hu har vært glad i å ta utfordrende bilder. Så bra som hun ser ut må det nesten være positivt å bli delt. Nå kan hun fortelle historien sin i se&hør, møte Skavlan, snakke ut i senkveld, delta på farmen kjendis, skal vi danse m.m. Jeg regner med hun ikke har tatt bildene for egen nytelse, og de kunne like gjerne blitt snappet opp via mottaker

2 Likes

Tja, det spørs hvilken karakter bildene er i da, er fine naken bilder, så en ting, men er dei erotiske så er det vel kanskje litt kjipt.

Eg kunne gjerne tenke meg å sett Nora naken, men da måtte det være fordi eg fortjente det å at ho ville bruke meg som en del av en vill fantasi :sunglasses:

1 Like

Hun spurte etter nummeret ditt i VG i stad

1 Like

Eg sjekker self vg og blir skuffet :roll_eyes:

3 Likes