Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Takk for det!
Får drikke opp alt ølet før kampen blir ferdig, så blir det ikke gravøl uansett :joy: :beers::beer::+1:
Kanskje feirecognac heller :grin:

1 Like

Det ser ut som The Travelling Kop tror på nye minner i kveld :sunglasses::+1:

Da gikk det som vi alle trodde! Kondolerer @Oilimp :disappointed_relieved:

1 Like

Føler litt med karius :hear_no_evil: sjukt …

Ville ikke at noen av laga skulle vinne men :stuck_out_tongue_winking_eye:

Manchester United supporter :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Likes

Jeg følger ikke noe særlig med på fotball (kremt Man U), men Liverpool har to ting som taler mot seg. Leverbasseng, hva er det for et navn? Og YNWA? You’ll never wa*k alone? :laughing: :wink: Er det noen i enhver busk og ethvert klesskap som følger med slik at man alltid har selskap for, hva skal man si, for hånden? :grinning:

*håper ingen tar seg nær av dette da jeg vet fotball=følelser :slightly_smiling_face: *

Jeg skrek “heie Brann” i hele går! Forstår ikke hvorfor folk ble sur på meg!

2 Likes

Ble litt “tatt på sengen” når jeg skulle laste med skritteller til 1mill skritt utfordringen.

4 Likes

Jeg er ikke spessielt fotballintresert men ser at mange lar seg rive med.

2 Likes

Karius var ganske alene om å være skyld i tapet i går. Synes veldig synd på han @Oilimp :slight_smile:

4 Likes

Her må det visst utdannes litt.
Fra Wikipedia:

ble stedsnavnet skrevet ned som Liuerpul, som betyr en pøl med gjørmete vann. Det er mulig at navnet opprinnelig kommer fra elverpool, åleelven, en referanse til at det er mye ål i Mersey. Norske vikinger oppfattet navnet som Hlidarpoll, moderne norsk Lierpoll, altså liene ved det stille vannet.

1 Like

I går ropte jeg ganske frodige nordnorske gloser til han/tven, og ga han beskjed om at han kom fra en lang rekke villsvinskjendere osv, men i dag har jeg bare medfølelse med han.

2 Likes

Det er da mye morsommere å oversette direkte uten å ta hensyn til hvordan navnet oppstod :stuck_out_tongue_closed_eyes: :joy:

Men takk allikevel. Jeg er tross alt litt språknerd på si, så jeg synes opphavet til navn og gamle ord erbåde interessant og spennende å sette seg inn i :smile: :+1:

2 Likes

Jeg tok humoren, er tross alt finnmarking :rofl:
Men siden det er en gigantisk dagen derpå for alle oss Liverpoolfans så kunne jeg ikke dy meg :joy:
Ps: jeg foretrekker å wa×× alone, eller i selskap av en vakker kvinne, mens som Liverpoolsupporter så går jeg aldri alene uansett hvor i verden jeg er, derav strofen
You Never Walk Alone, fra den populære sangen :wink::joy::+1:

3 Likes

Jeg må innrømme YNWA er en veldig flott tanke, men jeg klarte ikke dy meg jeg heller :joy: Gratulerer med seieren :grinning:

Har ikke tilknytning til Lierpul da, hva sier historikeren @Hakon?:sweat_smile:

1 Like

1 Like

… Jeg sliter med å forstå hvordan du endte opp med å poste den her, men den var morsom da. :grin:

Tar min vittige kommentar her, så slipper jeg å spore av Funcom TA-tråden enda mer:

Det er endel her som er ganske skadet, så det kommer sikkert godt med! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Har lært meg mer på tekinvestor de siste to årene enn hva 5 år medisin studier gav meg.

3 Likes