jeg er overkant tålmodig å prøver oftest å komme til en løsning uten å dra inn for mye på en gang.
tok en prat med henne i kveld, å hun prøvde å ro seg vekk med flere forskjellige forklaringer og unnskyldninger. til slutt sa hun at alt bunnet ned i at hun ønsket skilsmisse, men har holdt det for seg selv i håp om at jeg skulle bli rik først. så vi hadde penger å dele mellom oss.
hun klarer fortsatt å sjokkere meg. 7 år med noe nytt nesten hver uke.
det morsomme i mine øyene er når hun sier at hun ikke respekterer meg, men hun stoler på mine evner til å plukke aksjer og gjøre gevinster. så til å ikke respektere meg, men stoler på meg. så ville hun at jeg skulle forvalte hennes sparepenger å tripple de på 12 måneder. så vi kunne skilles med cash i lomma.
jeg tror jeg skal skrive manus heller å selge det til tv2 å bli styrtrik på såpe drama.
jeg sa bare det i kveld at -ok, da er vi ferdig snakket om denne saken for de neste 12 måneder. da tar vi opp dette igjen neste år. til da skal vi leve som en vanlig familie. eller så nært man kan være normal familie.
jeg viste rett å slett ikke hva jeg skulle svare mer jeg på de absurde idene hennes

da reiser jeg heller til Asia. Slipper hvertfall å møte de på rema’n senere da som blir til flaue episoder