hadde vært morsomt. men får bare spille uvitende inntil videre. holde fokus mot bedre tider…
Ta og dypp mascarabørsten i bommelom…
Er vel litt stor sjans for hu våkner av det vel
Nei, den ligger jo gjerne på badet. Og du setter den pent i flasken igjen. Påføring fikser hun selv…
Tenkte på bommelom delen.
At hu våkner av å bli poiket i exiten av sminkekosten sin
Sjuke folk her:blush:, men det er fortjent da!
Edit: håper vi får en advarsel av @pdx før vi blir bannet til 2348!
Bare søndags humor
Altså, poenget er at du dypper kosten i en bajs. Ingen chunky biter. Det er bakteriene du er ute etter. =øyebetennelse ut av det blå…
Bakterier vokser rimeligbra i maskara, så
Og så er det bare å kjøre rutinen når hun kjøper ny…
Jeg forsto veldig utmerket men jeg har tross alt vist om hva hu har drevet med i lengre tid. Å min metode for å ta igjen er i realitet noe mer sivilisert.
Men noen ganger må man bare lufte barnslige tanker
Edit: som å smøre leketøyet med chilli
Kjipt å høre at du blir utsatt for den dama. Skaff bevis og ta skilsmisse!
Skilsmisse er i gang det. Men må ha meklingsmøte for å kunne søke om det først. Å det er ikke lett å få alt til i travle tider. Mye reising offshore. Jeg tar heller turer offshore enn å tape 100 tusen på at jeg må ordne noen papirer. Så fikser alt det formelle på høsten.
Vi er enige om 50/50 på alt. Funker greit for meg det.
Så fokuset mitt ligger i grunn 5 år frem i tid. Men blir litt frustrert til tider nå. Så da kommer det banale ideer.
Hadde bare firmaet jeg jobber for vært listet på børsen. Vært en fin investering da. Sykt så det renner inn jobber i oljeservice for tiden
Gode tips en mandag morgen på hvordan man besvarer spam-epost
er det mulig å finne en nettside for å se regnskapstall for utenlandske selskaper som IKKE er børsnotert?
Er det noen mattefreeeaks her inne?
Meg og samboeren har lån på 4,1m… hun har 470k mer enn meg i dette lånet pga hun ikke hadde egenkapital. Si at renta er på 4 %, hvor mye må vi betala vær for at dette skal være 50/50, tatt i betrakning mer av det er hennes
Hadde blitt veldig lykkelig viss noen klarte vise meg regnestykke på dette, eller fortelle meg hvordan
Det enkleste er å ta det som enkel prosentregning:
Felles lån: 4 100k
Du har lån på: 1 815k (4 100 / 2 - 470 / 2), eller ca 44,2683% av lånet.
Hun har lån på: 2 285k (4 100 / 2 + 470 / 2), eller ca 55,7317% av lånet.
Så hvis dere ganger alle innbetalinger (renter, avdrag, whatever) med den prosentsatsen så bør det bli riktig.
Spiller ingen rolle hva renta er i dette tilfellet.