Takk for svar! Skal få sjekket den ut
Tekinvestor?
Jeg gadd ikke engang å rapportere tullet til @JAXI, var som du sier ganske harmløst, men er for å være litt lei av de innleggene i PCIB-tråden. Så var bare ment som et vennelig hint om å bruke tiden på noe annet enn å sette personer i stedet for argumentene på plass. Så får man heller rapportere folk som farer med shit og få dem bannet hvis det er greia i stedet for å forsøple trådene med mer skit. Greit at dette ikke blir HO #2.
Klarte vel å få ett av mine egne innlegg rapportert og ser jo i ettertid at jeg godt kunne holdt meg for god for å komme med det.
helt enig @Christian, men grunnen er at jeg har bedt han pent om å roe ned tidligere oxo, men han klarer bare ikke, og blir jo spam når det går i det samme dag etter dag etter dag. Saklig Diskusjon og kritisk blikk er selvfølgelig veldig bra
Da har du “rapporter innlegg”-knappen, velg “annet” og skriv hvorfor @pdx burde ta seg en prat med @anon21766851. Så får noen som er objektive ta den vurderingen.
… i motsetning til HO, så er dette forumet moderert hvis man gidder å rapportere.
Kull?! Julestrømpe?! Jeg dauer
Tannlaus og flisespikkende fyr med hjelm. Tar den rollen!
Men i dag er en fin dag. Pcib-presentasjon, europaleaguekamp i kveld etterfulgt av presentasjon med mei pharma. Ikke dårlig torsdag det!
What is this Europa League you speak of?
Jeg våkna opp ved siden av en fin dame, så en bra torsdag for meg og
Ikke dårlig altså! Rene eventyret.
Hmmm well… jaja sier som Tysland, HEI HÅ DET KOINNA VORRI VÆRRE!
Rente-eventyret?
60% styringsrente hadde vært noe for huslånet
Archer er et selskap på OB med mesteparten av sine utgifter den veien, og 70% av sine inntekter for den del. Lån som skal dekkes om halvannet år i dollar dog. Og de får juling på børs om dagen.
Kan lite om de, men spennende å holde et øye til. =)
Hvor langt skal bobla?
Hadde ikke fått med meg denne saken før idag. Har stakkars bodø blitt ponzied?
De Bodøværingan, dem e nu så lættlurt!
Noen har en dårlig dag på jobben
“vi har ingen grunn til å tro at noen har likt” selvsagt har noen likt. Det er jo derfor den dukker opp.