Denne er også ledig enda
Ikke helt det samme😉
Som Funcom nei?
Nano blir nok en større %-messig suksess
Mine foreløpige bet er nå Funcom og PCIB. Så får vi se. Er tålmodig. Gjerne litt for tålmodig, samt går glipp av de gode tradene…
Kanskje jeg skal ha funcom på 911. Tross alt funcom som har betalt den
Har noen lodd i Pcib også.
Blir spennende fremover, venter på svar fra Sbanken på verdipapirkreditt, trodde det gikk kjapt…
Men jeg er usikker på hva jeg gjør fremover mtp Funcom, om jeg flytter 10-20% til noe annet.
Er det noen her som har byttet strømleverandør senere tid? Noen tips om gunstige tilbydere?
Har vurdert bytte lengre tid, men har ikke fått somlet meg til det ennå.
snadder
Er det bake-off her?
Har spist opp havre/banan pannekakene mine, så ikke noe å ta bilde av. Funker knall med peanøttsmør og jordbærsyltetøy på.
Her er det nok konen som har bakt ja, jeg bare stod opp til nye mufins imorges >D
her baker jeg fast hver søndag, kjekt med litt ekstra før man skal ta fatt på en ny uke
Det er lenge siden jeg har bakt nå, takk for inspirasjon, blir nok ikke neste helg, da blir det til fjells uten stekeovn…men snart😀
Tipset er at du som regel sparer mer på å velge en annen avtale der du er enn å bytte leverandør. Bytt til en spotavtale, og ikke kjøp noen tilleggsprodukter. Hold deg unna ukjente selskap som ligger høyt på listene til strømpris.no - da det er nærmest umulig å tjene penger med de prisene de har blir du garantert satt over til en annen avtale eller får en stor prisøkning etter noen måneder.
Det skal være et bokmerke-ikon i menyen som dukker opp når du trykker på profilbildet ditt øverst til høyre
Er en teslapendler jeg ser støtt og stadig med skiltet: thxalot
Endte med å bytte til Agva Kraft, skal følge med hvilke fantestreker de finner på😀
Hadde egentlig tenkt å bytte til Fortum pga aktiv utbygging av ladestasjoner, men når de omtrent dobler prisen på hurtiglading enkelte steder så mister de meg som strømkunde og ladekunde.
Jeg er en skikkelig markedsbevisst kjiping, på enkelte områder😂