Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

De to japanske er overpriset. Fordi japansk er superhot. Men de er gnaske nice, den 21åringen skal jeg teste ikveld

1 Like

Glenfarclas 21 er fin.

Den var meget nice.

1 Like

Høres ut som du prater om jenter, ikke whisky. :joy:

3 Likes

Flaks jeg hadde kjøpt en 21år gammel da :slight_smile:

1 Like

Har stortsett holdt meg til gutte—kveld med kompisene mine, Jim, Jack, Johnny og Jamesson, av og til kommer Glen innom.

Mens Laphroig, Ardbeg, Caol Ila og de andre kule gutta står ute og røyker? :sunglasses:

3 Likes

Liker kaffe atmed whiskey, blir forfærdelig med halsbrann om jeg slipper inn de gutta der. ^^ Var ikke ‘kult’ i min ungdom å drikke blended, men sluttet vist å bry meg om slikt og forholdt meg til hva som falt i smak. Rart med det, kunne nyte en kaffekarsk, med hjembrent som ikke hadde fått stå å lufte seg, så surt umoden skvip, men whiskey som ikke var single malt skulle være fysj. Harda bud!

1 Like

Passer kanskje å dra fram denne gamle slageren på en søndags formiddag :wink:

6 Likes

@vegar_beider og @Amatouren er dere på elbilforum.no? :grinning:

3 Likes

Når Oilimp finner ut at memes vises bare halve/blir delt i to når mob er på høykant, etter nyeste oppdatering @pdx

1 Like

Hey, min aller første meme EVER!
The first Seal has been broken :stuck_out_tongue_closed_eyes::grin:

1 Like

Link

Blikking :joy: Jeg sverger, denne verdenen henger med èn finger nå…

1 Like

Grunnen spiller ingen rolle.

Kjøper bolig for 40 mill… må pusse opp for like mye :wink:

Den ble sist pusset opp på 70-tallet, og har inntil nylig blitt brukt som privatbolig.

– Boligen har høye kvaliteter for den tid den ble bygget. Men den nye eieren vil måtte pusse opp boligen før den kan tas i bruk, sier Jørgensen.

Kult!

Men snart til fjells MED stekeovn? :smile:

Ble faktisk baking i helga, dette er en oppskrift som kan anbefales:

Edit: bør dobles og lage to brød når en først bruker noen timer på å bake brød.

2 Likes