Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

DSB kunne godt anbefalt radio “uten batteri” men med sveiv. Som eks denne:
https://www.eurotops.no/batteriloes-radio-autonom-40545.html?gclid=EAIaIQobChMIk8K_kcOn3gIVzaiaCh2kiQx9EAYYASABEgLCzfD_BwE

Det er prosenter? Aftenposten :slightly_smiling_face:

Holder du til i Kongsberg også? :stuck_out_tongue:

Snurret i gang RD2 i kveld for å leke ungkar noen timer i man caven min. Alt var tipp topp tommelen opp frem til jeg traff på en fææl bug når jeg skulle inn i et tog. Sto en vennlig ncp der å blokkerte veien, styrte i 20 min før jeg fant en løsning for å komme meg videre. Om det er flere som havner i samme glitch så er det bare å hente fart med hesten for så å dundre utfor første og beste stup. Så starte på nytt fra checkpointet, bare sørg for å få ræva over dørstokken først på det toget.

Sommer/vintertid er noe dritt.

1 Like

Små barn du også? :roll_eyes:

Det er korrekt. Et par små forbannelser. :stuck_out_tongue:

Han minste vår har ikke skjønt det han heller. Fikk sove lenge på dagen i går og var oppe lenger enn vanlig men våkner selvsagt til vanlig tid :rage:
Helt greit om de avskaffer det ja. Skjønte ikke poenget med det før jeg fikk barn heller :slight_smile:

1 Like

Jeg er miljøskada, står vanligvis opp 0515-0615 alt ettersom…våkna før kl seks i dag…
Håper virkelig vi får sommertid hele året og ikke normaltid, det er stor forskjell på en time nå på denne tiden. Turen jeg går hver fredag gikk greit uten lys denne uken, nå blir det med hodelykt fremover.

3 Likes

Jupp går for sommertid. Legger eventuell avstemning til tidlig på morgenen så vi A-mennesker får bestemme :grin:

2 Likes

Tenkte litt på denne ifm de idiotiske veganerne eller hva de var også, for en gjeng med grøthoder! Eeh, sorry, tofuhoder :rofl:
All respekt for vegetarianere og veganer, folk må selv bestemme hva de spiser.
Men når andre skal diktere hva jeg og alle andre skal spise, mene osv, da blir jeg forbanna merker jeg! :sunglasses:

1 Like

Legg denne debatten død før det går helt skeis :slight_smile:

2 Likes

https://e24.no/pluss/boers-og-finans/aksjer/boersgigantene-banker-paa-doeren-og-vil-kjoepe-tilbake-aksjene-sine/24455792

Noen som har tilgang her? Og tanker på om det er en artikkel av substans eller bare tull?

1 Like

Den laksen, den laksen. Noen som tør gjette på hvor mye oppside det er igjen?

psyke seg opp til å ta en runde med finish i huset å få lagt det ut for salg da… tiltak, men det vil sikkert gjøre det lettere for å folk til å by på det.

noen som har en mening om hvilken megler som kan være verdt å bruke. har for øyeblikket kun tatt inn krogsveen og dnb.
de vurderte prikk lik pris. å de koster omtrent det samme. bruker samme salgs model også omtrent.

eneste jeg skiller de på var de som kom innom må bli hvem jeg likte best egentlig.

men om noen har gode erfaringer eller dårlige om de forskjellige megler byråer, så vil jeg gjerne ha et tips eller to :blush:

detter er i sandnes området i rogaland da velgogmerke

2 Likes

hurra omgangssyken er kommet i hus!

Jeg og eldste datter tok første runde…

3 Likes

Åh det er jo gøy :face_vomiting: jeg bare går å venter på når det skal slå til hos meg og. Når de henger opp lapper i barnehagen om at det er omgangssyke i avdelingen… jippi

2 Likes

Hei!
regner med det er endel folk her som er data-nerder… Jeg tenker å kjøpe meg en stasjonær datamaskin :slight_smile: Denne skal brukes til å spille alle spilla til funcom. Må takle de nyeste spillene som god of war etc.
Kan noen lage en liste over ting jeg bør se på, og minimumskrav? :slight_smile: Tusen takk på forhånd! gleder meg til å bli svett

1 Like

Komplett.no

Velg en komplett ferdigbygd maskin. Finn noe til ca 10k. KJøp. vent. start å game.