Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Skulle tro at det å skille seg fra henne skulle senke stress nivået :laughing:
Skulle samlet alle historiene å gitt ut en bok. Kunne pensjonert meg da :sweat_smile:
Kanskje Funcom kan lage et spill med tittelen JINXEN :crazy_face:

3 Likes

jeg såve ikke… jeg jobbe

Nå må det vel være noen andre sin tur snart @pdx? :smiley:

image

4 Likes

Hvorfor har ikke @kaei innsider-merke? Han er jo innsider, men samtidig ikke? Schrödingers innsider?
@pdx

Jeg vet ikke, men nå er den tilbake :wink:

1 Like

Tidligere kunne man velge bort innsidemerket i settings.

1 Like

@kaei bytta bort merket mot en minnepenn med 1 000 000 000 memevennlige Tom Cruise-bilder.

5 Likes

jeg ER undercover :shushing_face::face_with_hand_over_mouth:

Trodde det skulle være lett å lage kanelsnurr jeg :sweat_smile:

Måtte lage noe snacks til når jeg skal lese alle konspirasjonsteorier om hvorfor Funcom er blitt så billige :crazy_face::sweat_smile:

6 Likes

Det så digg ut :stuck_out_tongue:

1 Like

De smakte bedre enn hva de ser ut :grin:

1 Like

Ser ut som det er nok kanel, sukker og smør, da er mye gjort :smiley:

Ja ble sjokkert når jeg åpnet døren å alt bare lå å kokte i en smør sukker dam der :joy:

Oi, hvordan kan det ha gått med kryptosatsingen :stuck_out_tongue:

Ca 35 min uti, så sier han at han synes at Funcom er for høyt priset sammen med resten av tech. Lurer på hvordan han har regnet. :slight_smile:

2 Likes

Så greasy og digg ut de der :+1:Hvis du vil ha dem mer oppblåst: (1) ta den mengden smør som oppskriften din sier du skal bruke, kaldt, kutt det i terninger 2*2 cm (2) gni terningene inn i melet, noen om gangen, av gangen før du tilsetter væske. Lettest å gjøre med smør som er midt mellom kjøleskapskald og romtemp —> bakery-style kanelsnurrer :ok_hand:

1 Like

Han har regnet at han ikke eier funcom, men han eier seabird… :stuck_out_tongue:

2 Likes

Brukte Møllersen 1-2-3 bolle deig nå. Men neste gang blir en skikkelig snurr oppskrift. Tidsklemma vettu, da blir det litt snarvei :sweat_smile:

2 Likes

Dæven for en god fyr! :sweat_smile:

2 Likes

Dette er den beste oppskriften jeg har prøvd, egentlig kopiert fra Schakenda i bakeriet i Lom:

3 Likes