Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Haha, var ikke klar over at han hadde sagt det, det gjør jo saken endel verre for han sin del.

Kanskje på tide å opprette en egen spalte her;

Dagens hendelse med kniv

7 Likes

Dette minner om en drittpakke som kommer nå i den hensikt i å frata Giske viktige verv i nærmeste fremtid. Slikt bør han være oppmerksom på. Og han sluker agnet rått når han burde holdt seg unna. Politikken er nådesløs på toppnivå.

1 Like

Stygt å si det, men siden Resett gjorde sin jobb som presse ble VGs løgn avslørt.

3 Likes

Hva tenker du på at Giske ikke klarer å holde det han lover?

For å sitere han selv:
– Det kan dreie seg om ulikheter i maktforhold eller aldersforskjell, eller det kan dreie seg om sosiale sammenhenger med mye alkohol, sa Giske.

– Jeg må passe på at jeg ikke kommer i slike situasjoner igjen

Nå ble jo Giske spurt om han ville være med, så alt du siterer har jo ikke relevans her.

Enig i at det kan diskuteres om bekymringsmeldingen skal få så stor plass, men at VG løy skjønner jeg ikke hvordan du begrunner. De publiserte jo bare gjengivelser fra de tre involverte (melder, Giske og kvinnen)?

En tre sekunders dans med noen damer som kommer bort til ham er absolutt ingenting å snakke om.

Tviler på at han mente at han skulle holde fem meters avstand fra alle kvinner resten av livet.

2 Likes

Narrativet til VG orginalt var rent løgn. Og det spilte på en bekymringsmelding at Giske hadde gjort noe fælt. Flere aviser kastet seg på.

Så kom resett på banen, og sakte men sikkert begynte storyen å endre seg. Og idag er Giske renvasket, VG stemplet som en banditt og han som leverte meldingen latterligjort.

Det hadde IKKE skjedd om videoen ikke hadde blitt sluppet.

2 Likes

Nei, han sa han skulle skulle unngå sosiale situasjoner med mye alkohol og stor aldersforskjell, noe han ikke akkurat har gjort :stuck_out_tongue:

‘‘Bare?’’ De stiller opp som mikrofonstativ i en sak hvor mange aktører kan ha tvilsomme hensikter.

Her burde VG latt det være å involvere seg.

2 Likes

Spørsmålet var om de løy…

Hva vet du om hvor mye fyren hadde drukket? Kanskje han var klin edru?

Damene var neppe edru og aldersforskjellen var rimelig stor :stuck_out_tongue:

Spørsmålet er om VG lar seg bruke av folk som har en agenda mot Giske…

1 Like

Denne saken kommer nå for å hindre at Giske skal komme tilbake for fullt i AP i viktige posisjoner. Han har mange fiender, men også mange venner.

Nei…

Hvis du egentlig vil diskutere noe annet så start din egen diskusjon :blush:

Hvor lenge skal han holde seg borte fra sosiale sammenkomster da? Dersom han har holdt seg hjemme i ett år så syns jeg det er på tide å komme seg ut og leve litt igjen. Man lever bare en gang :slight_smile:

1 Like

Greia er vel at han burde leve etter det han i klin edru tilstand har sagt til AP at han skal gjøre. Han står jo fritt til å gjøre hva han vil (innen lovens rammer), men om han da får tillit i AP er det denne saken handler om. :slight_smile:

I fremtiden kommer sikkert Giske til å se ut som Jens Stoltenberg, som skal få en klem av en mann, hver gang en dame nærmer seg…