Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

WTF???

Hvem faen lager et sånt spill???

Ja helt sykt! Vet ikke hva som er værst av den eller dette…

Det er kanskje sykt, men er det noe annerledes enn andre voldelige spill hvor man utfører vold og kriminalitet? Det argumenteres ofte for at folk blir påvirket av spill så det fryktes at noen kopierer handlinger fra spillet til virkeligheten. Da vil jeg snu på det og påstå at disse syke menneskene får utløp for ekstremismen/psykosen gjennom spillet og det kan derfor ha en terapeutisk effekt og kan sådan forhindre en tragedie i å bli virkelighet siden de får gjort handlingene i spillet.

2 Likes

Ser hva du mener, men det kan også være med på å bidra at disse psykopatene vil ha mer, at de vil prøve det de har gjort i spill i den virkelige verden.

Det er en mulighet, men jeg syntes det er urimelig å forby det på så svakt grunnlag. Syntes ikke myndighetene trenger å pådra seg dette ansvaret. Det vil neppe forebygge noe som helst, en gal person blir ikke frisk av dette. Fordi en liten minoritet ikke kan holde seg i skinnet bør ikke de som forblir upåvirket av spillet miste tilgangen til det.

1 Like

Fant grillen =)

8 Likes

Enda sikkert rundt 3 måneder til det er skikkelig grillvær her da. :stuck_out_tongue:
Terrassen må tine fram, og uteboden hvor grillen er likeså :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Ble grilling i dag bare for at “jeg kan”, ja vi i Troms og Finnmark har enda noen mnder igjen før vi ser sommerkjolene på jentene :joy:

1 Like

Tja, noen går i miniskjørt på romjulsfest i 20- (well hello urinveisinfeksjon!) :rofl:

1 Like

Må aldri si nei til miniskjørt, uansett temperatur. Aldri…

Dobbel moro på vinteren vettu, flott å se på, og de må varmes ofte :grin::sunglasses:

2 Likes

Hahaha ja har vært med på noen byggdefester i utkantstrøk. 4 mil hjem, langt å gå med småsko for de jentene. Mange som lever etter mottoet less is more samme hvordan årstid det er :joy:

2 Likes

Jeg vil også ha en slik grill :grinning:
Ønsker også snø, men ikke på terrassen på denne tiden…

1 Like

Grillen er flott den, første kvalitets grillen jeg har kjøpt. Meget fornøyd, ble grillet hver dag i 3 mnder når vi bygget ut huset og ikke hadde kjøkken. Den ser enda ny ut. Har kommet ned rimelig bra med snø de siste tre dagene i Tromsø så henger litt etter på snø ryddingen :relaxed:

2 Likes

Bra gjort å få en badge på et skjult innlegg, synes jeg :+1:

Beklager forresten til dem som synes en dame som rister på hodet er støtende innhold.

image

4 Likes

Handler vel mest om å være litt mye offtopic.

Fikk beskjed om at posten var offensive/abusive.

Det er våre nye moderatorer som går hardt inn for oppgaven, forstår jeg :wink:

Grunnen er den som er oppgitt av den som rapporterte innlegget. Moderatorer kan ikke endre grunnen.

2 Likes

Ristet hun på hodet ? Det fikk jeg faktisk ikke med meg…

1 Like