Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ser hva du mener, men det kan også være med på å bidra at disse psykopatene vil ha mer, at de vil prøve det de har gjort i spill i den virkelige verden.

Det er en mulighet, men jeg syntes det er urimelig å forby det på så svakt grunnlag. Syntes ikke myndighetene trenger å pådra seg dette ansvaret. Det vil neppe forebygge noe som helst, en gal person blir ikke frisk av dette. Fordi en liten minoritet ikke kan holde seg i skinnet bør ikke de som forblir upåvirket av spillet miste tilgangen til det.

1 Like

Fant grillen =)

8 Likes

Enda sikkert rundt 3 måneder til det er skikkelig grillvær her da. :stuck_out_tongue:
Terrassen må tine fram, og uteboden hvor grillen er likeså :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Ble grilling i dag bare for at “jeg kan”, ja vi i Troms og Finnmark har enda noen mnder igjen før vi ser sommerkjolene på jentene :joy:

1 Like

Tja, noen går i miniskjørt på romjulsfest i 20- (well hello urinveisinfeksjon!) :rofl:

1 Like

Må aldri si nei til miniskjørt, uansett temperatur. Aldri…

Dobbel moro på vinteren vettu, flott å se på, og de må varmes ofte :grin::sunglasses:

2 Likes

Hahaha ja har vært med på noen byggdefester i utkantstrøk. 4 mil hjem, langt å gå med småsko for de jentene. Mange som lever etter mottoet less is more samme hvordan årstid det er :joy:

2 Likes

Jeg vil også ha en slik grill :grinning:
Ønsker også snø, men ikke på terrassen på denne tiden…

1 Like

Grillen er flott den, første kvalitets grillen jeg har kjøpt. Meget fornøyd, ble grillet hver dag i 3 mnder når vi bygget ut huset og ikke hadde kjøkken. Den ser enda ny ut. Har kommet ned rimelig bra med snø de siste tre dagene i Tromsø så henger litt etter på snø ryddingen :relaxed:

2 Likes

Bra gjort å få en badge på et skjult innlegg, synes jeg :+1:

Beklager forresten til dem som synes en dame som rister på hodet er støtende innhold.

image

4 Likes

Handler vel mest om å være litt mye offtopic.

Fikk beskjed om at posten var offensive/abusive.

Det er våre nye moderatorer som går hardt inn for oppgaven, forstår jeg :wink:

Grunnen er den som er oppgitt av den som rapporterte innlegget. Moderatorer kan ikke endre grunnen.

2 Likes

Ristet hun på hodet ? Det fikk jeg faktisk ikke med meg…

1 Like

Nei for du var vel mest opptatt av å stirre på de store…blå øynene hennes?

1 Like

hahahahahahah

6 Likes

Den sagnomsuste innvandringsdebatten kort oppsummert:

Litt interessant at det er i klassekampen du finner det artikkelen? De er jo rimelig knallrøde :stuck_out_tongue: