Jepp, på den tiden risikerte jo de å gå konkurs. Men det skal sykt mye til nå.
"Pilen traff heldigvis telefonen, og kom bare delvis ut på andre siden.
Ifølge den samme forklaringen fikk offeret mobiltelefonen i ansiktet, men hadde ikke behov for legehjelp.
Politiet ble tilkalt, og arresterte kort tid etter den 39 år gamle bueskytteren. Han er nå løslatt igjen, men må møte i retten igjen medio april, skriver politiet på sin Facebook-side"
LOL, løslatt
Han må jo ha truffet veldig bra om mobilen som tok i mot traff hodet…! Hadde han truffet i halsområdet hadde han kunnet dødd 
Drapsforsøk og så slippes man fri 
Australia? Der det de sikkert ikke på dette verre enn noen guttestreker? 
Så lenge du ikke skjender kenguruene eller koalaene deres så er det meste all right der down under tror jeg

!
Edit :
Huset skal ransakes.
Kanskje hun er mdg-velger så du får rett i teorien din likevel 
Mind blown! 
Wtffffffff
Spennende å se hva utfallet blir.
Ser for meg hun ikke står bak de første, men kanskje har gjort det siste for å provosere seg til mer beskyttelse?
Evt kan hun selvsagt være gal/radikal 
Spøkte ikke NRK Satiriks med at det kunne være samboeren? Ref forrige podcastepisode? Eller hørte jeg feil

Dette er jo ekstraordinært!
Hvis hun har gjort dette er jo Bertheussen rablende gal, på lik linje med damene i Black Box teateret.
Men hvem vet hva det kan gjøre med psyken til mennesker som har det vanskelig fra før hvis det ligger folk i buskene i hagen din, filmer deg og lager teaterstykke av det.
Kanskje det er et rop om hjelp?
Blir interessant å se om det bare er dette hun står bak eller om hun står for flere av hendelsene
Hahahah herregud for et opplegg. Seriøst Wara, du har samme smak i damer som jeg har i aksjer.
Grensen for hva som er rett og galt blir nok litt fucka med ja 
Ja, det gjelder jo selvfølgelig bare samboere til velstående politikere, ikke flyktninger og andre som begår kriminelle handlinger…
Alle som tenner på bilen til samboer/kjæreste, som de fortsatt er samboer/kjæreste til, har et par skruer løs spør du meg.
Ser ikke noe stort problem i selve bilen. Har vel forsikring og ikke en spesiell bil han bryr seg om.
Er nok verre å DRITE ut mannen for hele landet.
Er vel noe kalusul om at kona ikke kan tenne på bilen og hente forsikringsoppgjør.
Er nok ikke uten grunn at han tar permisjon nei…
Så du hadde tenkt at alt var hunky dory med dama hvis hun tente på bilen din og lot som om det var noen andre? Skjønner jeg har for høye krav.