Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

…kan det være noe hun tenker på tro?

Jeg tror det er et stort press fra ledere som skjer bak kulissene…

:thinking:

Jeg har ikke sett se en så skjelven tysk statsleder siden 1945…

1 Like

Og når vi snakker om Tyskland:

Ifølge Tysklands statistiske sentralbyrå økte innbyggertallet med 0,3 prosent i 2018.

386.000 innvandret i fjor til Tyskland, og andelen ikke-tyskere i landet økte fra 11,7 til 12,2 prosent.

Samtidig var det i fjor 167.000 flere dødsfall enn fødsler, viser statistikken.

Og det er vel bare personer som er født utenfor Tyskland… Med tanke på hvor mange som er født av utenlandskfødte foreldre, så tror jeg virkelig at Merkel har grunn til å skjelve. Det har resten av de etniske tyskerene også.

3 Likes

Hvorfor det? Artikkelen gir jo ingen meningsfylt informasjon utover et total-antall. Hvor mye er innvandrere fra resten av EU for eksempel? Antar at det er mennesker med fremmedkulturell bakgrunn du mener det er grunn til å være redd for siden du nevner “etniske tyskere”, hva nå enn det måtte være i ditt bilde.

Når en seriøs (og formodentlig ganske opptatt :wink: )mann som @Larsmkn også ser seg nødt til å kommentere den åpenlyse agendaen til enkelte nye tilskudd burde det ringe en bjelle.

Det er vanskelig å bevise, men det er ganske åpenbart at noen blir så støtt av meningsmotstand at de regelrett forfølger brukere på tvers av tråder for å komme med negativt oppgulp om aksjene de er investert i.

Jeg synes denne typen oppførsel burde slås hardt ned på.

I tillegg utnevner jeg meg selv til advisory board for biotekmoderatorene slik at jeg kan få lov til å fortelle hva som er baiss og hva som er reelle meninger.

• Fornybar er herved rådgiver
  • Fornybar kan rådgi seg selv til helvete vekk

0 stemmegivere

1 Like

…gleder meg til jeg fyller 56 år👴

Gjeldsregisteret er åpent!

Merk dog at all usikret gjeld ikke er registret enda.

https://www.gjeldsregisteret.com/pages/innsyn-i-egne-opplysninger

Klarte de ikke å skaffe et bedre domene? lol

Burde strengt tatt vært en oversikt over all gjeld. Det er mer interessant.
Totalen er jo det som sier noe om tilstanden, selv om det er snodig hvis noen skulle sitte på egen nedbetalt bolig og ha forbruksgjeld.

Det er fase 2, da skal boliggjeld og annen sikret gjeld også inn.

1 Like

450 millioner? Jeg hadde tenkt 4,5 millioner var mye.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-06-29/xi-trump-agree-to-restart-trade-talks-china-says?srnd=premium-europe

Dette må jo være bra for børsene.

En flyreise fra Oslo til København for fire netter gir et fotavtrykk på 183 kilo Co₂. Dette tilsvarer ifølge nettsiden 0,5 kvadratmeter med issmelting på Arktis.

Dette må da være en så grov forenkling at den grenser til fake news.

3 Likes

Det er fake news. Uansett hvordan man regner på det :wink:

Natt til lørdag brant det i 16 garasjer på Ammerud i Oslo.

Snart på tide at mediene begynner å stille spørsmålstegn til alle disse bilbrannene på Oslo øst eller?

4 Likes

Det skyldes nok den menneskeskapte hetebølgen som tar liv og brenner biler?
Mye av brannene på østkanten er etter det jeg har forstått forsikringssvindel, uten at jeg har noe bransjekunnskap. Naturlig er de nok neppe da det aldri brenner på vestkanten.

Hva sier du? De har jo egen gratis p-garasje under rådhuset

Jepp. Svaret på disse garasje- og bilbrannene er flere bommer. :slightly_smiling_face:

Definitivt @anon21766851 for da kommer de til å sette fyr på bommene istedenfor!

Knivstikking under fotballkamp her også nå. Faren til Arne klarer liksom aldri å være en normal tilskuer.

1 Like