Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

“Radaren” i vardø er for å kunne utløse jordskjelv om de ikke innretter seg.

Jeg er forresten ikke god på dette med emojier så tilgi meg om de er feil.

Heftig uke på ENNO med Luftwaffe.
Legger med et bilde av to Airbus A400M.

2 Likes

Psykologer og optikere skal stenge.
Det er med andre ord de som hjelper deg og se klart og de som tror de kan hjelpe deg med og se klart.

3 Likes

Hvor lenge antar vi Norge AS holder stengt?

Mai til August tenker jeg.
Vanskelig og si.
Når det gjelder vond tann så pleier det også og være en tannlegevakt.

Blir nok gradvis nedtrapping avhengig av hvor gode resultater om et par uker.

1 Like

Ok, de har jo sannsynlig godt verneutstyr og jeg er jo ellers frisk og rask​:sunglasses::joy:

Hva har jeg/vi i nord gjort galt nå da?
Noe jeg ikke har fått med meg? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kjapt spørsmål…

Flyet mitt fra Bergen er kansellert som skulle gått til Stavanger…

Er det en nettside der det er en tjeneste på “frakt” av bil…som f.eks trenger å bli kjørt fra Bergen til Stavanger?

:man_shrugging:

Aner ikke om dette er en bra tjeneste, men google sier at http://www.returbil.no/ tilbyr dette :slight_smile:

2 Likes

Bra tjeneste, brukt mange ganger selv. Prøv gjerne å forhandle med de om få dekket alt av drivstoff og bom.

Edit: Sommeren 2014 tok jeg faktisk en tur rundt hele landet med Returbiler. Startet i Sandefjord og dro til Trondheim. Derfra tok jeg Hurtigruten til Ålesund og hentet en bil som skulle til Stavanger, på veien overnattet jeg hos familie i Bergen. Tok fly fra Stavanger til Bergen og hentet en bil som skulle til Tromsø. Tok turen nordover via Lofoten og leverte bilen der. Siste bilen skulle fra Tromsø til Trondheim.

I 2015 kjørte jeg også en bil fra Narvik til Stavanger.

5 Likes

Stemmer, funker som en kule! Kombinerer du det med kjøreoppdrag på https://www.nimber.com/ så kan du tjene noen kroner på veien i tillegg! Bra for miljøet er det også;)

2 Likes

Jepp! Tok med varer via Nimber og IKEA fra Bergen til Tromsø og tjente litt ekstra på det.

1 Like

Takker for svar,men ser ut som om at Kystbussen er det alternativet jeg faller på :thinking:

Er du sikker på at du vil ta Kystbussen?

Regner med at det er mindre folk på fredag…:man_shrugging:

1 Like

Håper virkelig det, for det er mildt sagt uansvarlig av Kystbussen å kjøre med fulle busser!
Jeg ville ringt og spurt.
Er det alternativ å ta rutebusser strekningsvis?

Fikk tatt en telefon til reiseselskapet og fikk bare litt tidligere flight :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile::+1:

1 Like

Den første kolonnen med tall, nederste tallet, -275.7 milliarder kroner.
Hva betyr det?