Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Dette er særdeles viktig. Med dagens attention span på 60 sek når man leser poster på SoMe eller scroller ned artikler så er det ikke lett å vite hva som stemmer og hva er BS. For ikke å snakke om 5 min lange YouTube videoer som lages i et imponerende tempo.

4 Likes

Som eksempel for væå illustrere poenget ditt, jeg følger rimelig nøye med på det taktiske og strategiske rundt krigen i Ukraina og youtube er rene disinformasjonskanalen. Det er så mange bullshit analyser.

4 Likes

Jeg ser ikke lyst på fremtiden når snowflakes mener dette bør være en nyhet, kudos til t-baneføreren!

7 Likes

Måpet av idioten som gjorde alle andre forsinket håper jeg?

2 Likes

Nasty shit.

Ja. Naaasty.

Må bare tipse om spillet til min kollega Magnar her:

Lenke til spillet: https://www.adventur.no/

Fantastisk konsept, humor og attpåtil på norsk.

6 Likes

Dagens nyord ( for meg)
Phubbing, en engelsk forkortelse for telefon og ignorering, «phone-snubbing». Det skjer når kjæresten, kompisen, kollegaen eller andre vi er sammen med, prioriterer mobiltelefonen i stedet for de rundt seg

4 Likes

Da var T65`en nedsatt 60% :partying_face:

3 Likes

Jøss du som er så inne på det, viser spruten hennes godt på den? Er så irriterende…:joy:

1 Like

kjøpte denne i tillegg :wink:

2 Likes

Bildet er tatt fra et webkamera ved det røde krysset. Skiløypen som er kjørt opp er 25 min hjemmefra :stuck_out_tongue:

9 Likes

Takker for tipset - det var gøy! (så langt).
Så enkelt - og så smooth laget. Applaus!

2 Likes

Tråden tok en vending her :joy:

3 Likes

Det var jo et ærlig, madrassrelatert spørsmål vel? :rofl:

1 Like

Genial nettside der en enkelt ser når det er billigst flybilletter :smiley:

1 Like

Google Flights gjør dette også veldig bra :blush:

2 Likes

er det smartest å bare kjøre utreise fra “Gardermoen” ved søk av billetter?..selv om min nærmeste flyplass er SVG(Sola) :sweat_smile:…tror det blir billigere å heller barre skaffe en billig billett utenom til gardermoen… :thinking:

Mulig, ikke lett å bli helt klok på prissettingen til tider. Lurt å forsøke ulike kombinasjoner.

Ofte billigere å fly til London enn å ta toget til Bergen :crazy_face:

4 Likes

Det skulle jo vært motsatt, hvem vil egentlig reise til Bergen? :wink:

3 Likes