Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

har etoro aksjer? Eller bare tull?

etoro har aksjer, men en del handles som CFD uten at det sies så tydelig på forsiden. Om du holder deg til ugiret long på børser på lista deres så skal det være virkelige aksjer.

https://www.etoro.com/customer-service/help/1679148522/can-i-buy-stocks-commission-free/

1 Like

Er dette ingame grafikk? :hushed:

Tja, må si det har utviklet seg “endel” fra første og eneste GTA spillet jeg har spilt, GTA 1, på Playstation (1)… :sweat_smile:

1 Like

Det skal være bedre enn rdrd2, på alt (rage 9 engine):slightly_smiling_face: eg har vært med gta siden eneren, london, gta 2 alle sammen, hele veien, helt sykt hvilken utvikling det har vært :sweat_smile: kjempegøy :blush: og vice city har vært den klare favoritten, så, med vice city som utgangspunkt så tror eg dette blir absolutt episk :star_struck:

Di har fått sine rekorder i Guinness allerede

Sjekk views’a

3 Likes

hva heter tråden for matlaging… :weary:

Denne?

5 Likes
1 Like

Som dere alle vet, så bryr ikkje andre sine meninger meg betraktelig når eg har “tenkt”. Og eg meddeler herved at, denne bilen, gleder eg meg veldig til kommer på marked. For et beist :smiling_face_with_three_hearts:

Image for inspirational purpouses

Musk- “you will reach 60mph before you cross the intersection”

3 Likes

Smak og behag, jeg synes den ser ut som den er tegna av et barnehagebarn :sweat_smile:

2 Likes

Den kommer ikke i Europa såvidt jeg har forstått. Fordi den vil drepe fotgjengere. Det må du evt gjøre i USA. :sweat_smile:

Klarer ikke helt å se at den skal være farligere enn de fleste kassebiler, eller type hilux med kufanger for den saks skyld, men er ikke noe jeg har testet ut selv.

1 Like

Du kan lese om det her

Som sagt…

image

2 Likes

Det panseret der gir nok etter hvis du slår godt i det.

Kufangeren og? På denne Renaulten så treffer overkroppen din i mye større grad en vertikal flate, og det medfører i min verden mye kraftigere kollisjonskrefter, sammenlignet med Cyber trucken hvor du havner på panseret og sklir videre over vindu og tak.

Når sjefen selv ønsker å bore litt her og der.

1 Like

Tilsynet synger julen inn med nytt gebyr for markedsmanipulasjon.

vedtak-om-overtredelsesgebyr—markedsmanipulasjon (1).pdf (7,7 MB)

11 Likes

Hm ja, det kan bli litt vrient, men det skal eg finne ut av :grin:

Kommer seg frem overalt etter ka eg har hørt :slightly_smiling_face:

1 Like

Er dette samme person som fikk gebyr nylig for handel i RECSI tro? :thinking:

Ja det er Atle.

FA har artikkel om han idag.

1 Like