Tenkte det samme. Kunstnæren er jo ett geni!
Kunstneren er utvilsomt en form for geni! Men hva skal vi kalle kjøperen…?
Bananas?
(Sorry)
Greia er at vedkommende har kjøpt «rettighetene» til denne veggbananen, slik at når hens bilde er råtnet bort står han fritt frem til og tape opp en ny. Skjønn det den som kan
Jeg har en gruppetime hver torsdag hvor jeg alltid blir ekstremt støl. Jeg har derfor prøvd å legge inn en mildere styrketreningsøkt på tirsdager for å forberede meg på den harde økta.
husk magnesium(glysinat) før leggetid
Men trenger jeg å ta tilskudd? Holder det kanskje med det jeg får i meg gjennom kostholdet? Hvis ikke, så burde jeg nok heller endre kostholdet. Hvis jeg spiser de 8 daglige frukt/grønt om dagen, så burde det jo kanskje være nok?
8 frukt/grønt om dagen:
- pære til frokost sammen med gresk yoghurt og havregryn (1 porsjon)
- gresk salat til lunsj (3 porsjoner)
- grønnsaker til middag (3 porsjoner)
- avokado på brødskive til kvelds (1 porsjon)
Meals featuring the magnesium-rich foods noted above are just plain good for you, too. The benefits of these foods often go far beyond just magnesium. Consider them a foundation for a healthy diet.
Btw, grunnen til at jeg blir så støl har to grunner: jeg er for dårlig til å trene styrke 2-3 ganger i uka, det blir ofte bare 1-2 ganger. Jeg er tildels hypermobil og får derfor veldig lett strammere og strammere muskler/sener. Det er kun når jeg trener skikkelig styrketrening at jeg blir varm nok til å strekke ut skikkelig. Treneren på gruppetimene er en jævel og finner på nye øvelser til å torturere nye (støtte) muskelgrupper på hver gang.
begynner å se et mønster der MDG virkelig ønsker å ligge under sperregrensen for å ha mest mulig feriedager??
Skulle tro dette forslaget er populært i Oslos illeluktende vensterkretser.
MdG kan nok få 10% i Oslo men får nog problem at få så værst mange stemmer i de deler av Riket der verdiskapningen skjer.
Mener de at vi skal investere i selskaper som bygger atomkraftverk?
det…det blir for arealeffektivt
Ikke like hot lengre, men greit å kunne følge opp siden var mer enn hvordan media først la dette fram.
Bør kanskje ikke komme som en stor overraskelse…
God kronikk!
bra! det er nettopp de fra markedet som uttrykker sin misnøye over de ekstreme skattetrykket de nå opplever som urimeligt politikere skal høre på da de er betydelig underutdannet til å utmerke seg som fungerende ledere,dette har vi innsett nå og skal nå få en annen regjering inn i systemet og forhåpentlig gjøre ting mer levedyktig for industrien fremover!