S-banken?
Integrerer mot Fiken og har god app+++
S-banken?
Integrerer mot Fiken og har god app+++
Tv 2 nyhetene står i en snøstorm 9 mai, å snakker om et etterslep på 90 milliarder kroner på å fixe bl.a fylkesveier som fortsatt er grusveier.
Likevel kaster Erna milliarder på milliarder etter «klimakrisa» og andre «fine ting» ute i verden.
Jeg er faen meg flau. Kvalmt. Jeg blir sensurert hvis jeg skriver hva jeg ønsker…
Edit. Vi går mot styrt avvikling.
Helt enig Bruk heller pengene på veiene, dette grønne tullet er bare ett sluk uten sidestykke.
Etterslepet på vei er enormt, har vært yrkessjåfør i mange år og vet godt hva jeg snakker om. En tragedie hele greia, det vil også skap vanvittig mange arbeidsplasser å ruste opp veinettet vårt.
Lykke til med å få gjort noe med veiene med den samferdelsministeren vi har nå.
Hvis det kommer noe godt ut av corona-krisen så er det at folk slutter å stemme på partier som aktivt går inn for å ødelegge landet.
Han der passer ikke på noen måte…
Hvilke parti mener du man bør stemme, ble litt nysgjerrig?
Fremskrittpartiet eller SP. Avhenger av hvem som tar klarest avstand fra EU og EØS.
FrP tar ikke avstand. De kan si det, men gjør det ikke.
Siv er en ekte globalist.
Edit: Her har vi stortinget sitt. Bruker våre penger på oss. Not
kina og india er hissige på hverandre…
Service as a service
Tax as a service
skulle vel egentlig hatt en egen “Only in America”-tråd…
Ja de er litt rare. Men, de står opp for rettighetene sine.
Lite av det å stå opp for ting her til lands
Rettighetene til å være kollektivt RAPE GALE ja, skulle ikke tro sånt var lov i noen "siviliserte " land…
Only in America ja…
Franskmenn er også flinke til å bruke rettighetene sine. Hvor ville vi vært uten sånne? Pipål fråm nårvai? Maybi vii wuld be zhe germanz? Det er blitt så pop å hyle ut mot amerika, men egentlig er det vel både polariserende og unødvendig. Rettigheter og frihet er jo kanonbra zhe bezt!
Rettigheten til personlig frihet ja.
Noe man ikke setter særlig høyt i sosialiststaten Norge. Fy f… for en servil gjeng det er her på berget.
Det som overrasker litt er at Høyre ikke setter innbyggeres frihet og rettigheter spesielt høyt.
Høyre bommer på veldig mye jeg forventer av et normalt høyresideparti.
Det er jeg absolutt for.
At folk skal kunne gå rundt tungt bevæpnet i gatene, absolutt ikke.
Våpenlovene der borte er jo mildt sagt galskap!