Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Merkelig å se et land gå fra fungerende samfunn til en bananrepublikk på 4 år…

1 Like

Det er liksom bare galningene som hamstrer våpen,. Synes det er teit at ikkje rasjonelle folk har dipps på å beskytte seg,… Spesielt når the crazys allerede er fem automatvåpen i forveien :grimacing:

Burde vært lov her også synes eg… Jada så er det fredelig stort sett i kroken våres men… (men…)

1 Like

Det er faan ikke rasjonellt med våpenkappløp i nabolaget. Nei TAKK, BEGRENNS SALGET . jeger ja, til eget forsvar, 112

Hvorfor ikkje det?

Eg synes det ikkje er rasjonellt å være imot opprustning i en sånn tid men vi er vel forskjellige :man_shrugging:

1 Like

Ta en titt :wink:

4 Likes

Di syv minuttene var vel brukt :+1::ok_hand:

Forandrer ikkje meningen min men det der var skikkelig bra :sweat_smile::raised_hands:

1 Like

@Hakon da :sweat_smile::joy:

https://vm.tiktok.com/ZSQKxdee/

4 Likes

*obligatorisk kommentar om at de må ha vært moren til @Konamixx som sendte bildene hun fikk av @Hakon fordi han ghostet henne

4 Likes

Ikke la dere bli lurt av all propagandaen der ute😉

Fake news @pdx @h3nk1

Eli Kari Gjengedal ble snurt fordi jeg valgte mora til @konamixx fremfor henne. En ussel værdame som prøvde seg på en ussel hevn. :grin::grin::grin:

6 Likes

Noen som har sett på norcod ?
Torskeoppdrett, liv laget eller kunne laks som skal være i oppdrett ?

De selskapene der har ikke vært en suksess til nå. Personlig spiser jeg heller villfisk enn oppdrett om jeg kan. Og når det gjelder torsk, så kan jeg :slight_smile:

Eg er enig i at villfisk er å foretrekke, men det hindrer meg ikkje å kjøpe aksjer om caset er bra, men skeptisk til torskeoppdrett, er det noen som har lyktes ?

PS: er forøvrig ingen fan av oppdrett til havs

1 Like

Noen har som har sett og har litt greie på SELB? Enorme innsidekjøp siste dagene

Når man ser på hva han har solgt unna så tipper jeg han trengte å frigjøre cash.

1 Like

Han har vel blitt tvunget til en del av dette, Kjipt for han, bra for dei med cash

1 Like

…he`s back :sweat_smile:

2 Likes

det koster å være ærlig :sweat_smile:

R.I.P. yttringsfriheten :candle:

2 Likes

Så skjedde det igjen

1 Like