Merkelig å se et land gå fra fungerende samfunn til en bananrepublikk på 4 år…
Det er liksom bare galningene som hamstrer våpen,. Synes det er teit at ikkje rasjonelle folk har dipps på å beskytte seg,… Spesielt når the crazys allerede er fem automatvåpen i forveien
Burde vært lov her også synes eg… Jada så er det fredelig stort sett i kroken våres men… (men…)
Det er faan ikke rasjonellt med våpenkappløp i nabolaget. Nei TAKK, BEGRENNS SALGET . jeger ja, til eget forsvar, 112
Hvorfor ikkje det?
Eg synes det ikkje er rasjonellt å være imot opprustning i en sånn tid men vi er vel forskjellige
Di syv minuttene var vel brukt
Forandrer ikkje meningen min men det der var skikkelig bra
*obligatorisk kommentar om at de må ha vært moren til @Konamixx som sendte bildene hun fikk av @Hakon fordi han ghostet henne
Eli Kari Gjengedal ble snurt fordi jeg valgte mora til @konamixx fremfor henne. En ussel værdame som prøvde seg på en ussel hevn.
Noen som har sett på norcod ?
Torskeoppdrett, liv laget eller kunne laks som skal være i oppdrett ?
De selskapene der har ikke vært en suksess til nå. Personlig spiser jeg heller villfisk enn oppdrett om jeg kan. Og når det gjelder torsk, så kan jeg
Eg er enig i at villfisk er å foretrekke, men det hindrer meg ikkje å kjøpe aksjer om caset er bra, men skeptisk til torskeoppdrett, er det noen som har lyktes ?
PS: er forøvrig ingen fan av oppdrett til havs
Noen har som har sett og har litt greie på SELB? Enorme innsidekjøp siste dagene
Når man ser på hva han har solgt unna så tipper jeg han trengte å frigjøre cash.
Han har vel blitt tvunget til en del av dette, Kjipt for han, bra for dei med cash
det koster å være ærlig
R.I.P. yttringsfriheten
Så skjedde det igjen