Hvor han fortsetter å prøve å tjene penger.
Han Skjulte faktisk portisen sin etter at @Hakon mobbet han sånn
Hvor han fortsetter å prøve å tjene penger.
Han Skjulte faktisk portisen sin etter at @Hakon mobbet han sånn
Er jeg falt ut av listen din bare fordi jeg gjør det bedre enn deg nå
haha, visste det var noen som kom til å være utelatt!
Kan ta med @Evilfreud, @Hakon og @h3nk1 og da, men vi pratet en god del mer rundt Funcom
@Christian, så er spørsmålet. Du nevnte 10 navn, og sier at 9/10 har hatt et knallår. Hvem er utskuddet?
Jeg tenker jeg skal la være å si noe mer
La oss si at 2 av 3 i den forrige posten til @Christian har gjort det dårlig de siste månedene og det var ikke meg.
I så fall, så er det 2/10 som ikke har gjort det så hot
Sier seg litt selv når de roter seg bort i bingotek sammen med @Fornybar og investerer i Lano og det som høres ut som en sliten transformer.
Hørte ikke? Jeg har nesten 30% på den investeringen bare de siste dagene.
Burde kanskje skrive mer med @Christian, så han kan føre på enda flere som gjør det bedre enn han
Og i morgen blir det 10% på Bergenbio…
Ikke si noe mer. Hilsen langsiktig Talkpool aksjonær.
Heh, står det kanskje dårligere til enn jeg trodde hos investorgjengen?
Det morsomme er jo at de mest forsiktige er jo de som gjør det best. Enten fordi de kun er inne til “sikre” tider, eller fordi de har diversifisert bra i sektorer som går oppover.
Jeg er såpass tungt lastet i en aksje av gangen at man knapt kan kalle porteføljen min for diversifisert. Liker meg best i lilleputt-aksjer som jeg mener er feilpriset.
Ja , jeg er jo ned 7 prosentpoeng fra toppen i år ( og er omtrent det jeg mangler for at dette skal bli mitt beste år i % ).
I kroner, så er vel dette ditt klart beste år?
Har et veldig bra år i kroner, men at Nekkar gikk fra 6 til 5 kr svir jo litt. Får se om 3-24 mnd om jeg hadde rett i at Nekkar fortsatt er på billigsalg.
Ligger an til å bli et topp år her også med 107% / 1,150 MSEK avkastning YTD. Hadde et par hundre tusen kroner mer på toppen, så får vi se hvordan det går her på slutten av året - kan jo gå begge veier så klart. Om jeg hadde målt i NOK ville tallene vært noe bedre da NOK er ned 11,5% i år.
Året er ikke over, men dette har vært et dårlig år for aksjer selv om jeg solgte alt ut på topp i mars. Kom meg jo aldri inn igjen.
Men heldigvis står jeg med ca 40%+ i bitcoin og ca 25% i etherum.
Ikke noen høydare siste 2 årene men har ikke tapt noe. Bare ikke tjent like mye
Opp 172% i år. Beste året i prosent…og i kroner tror jeg. Så gjelder det å selge ut i tide da.
Starbreeze i 2012/13 ga ikke mer?
Totalt sett mer, men de få aksjene jeg hadde i 2013 var ikke så voldsomme greier. Var ikke før de dro seg opp over 20kr det ble virkelig interessant. Peaken på 27kr mener jeg viste +400% eller noe, husker ikke. Endte vel på +200-250% et sted tror jeg. Gikk litt ut og inn, vanskelig å si sikkert.
Starbreeze var også en investering over 4-5 år totalt sett. Så 2020 er nok det beste året.