Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Ser ut som bestekompisen til @Hakon driver å gjør seg lekker for Trygve hegnar ved å prate opp HO forum :stuck_out_tongue:

5 Likes

Synd at han slettet porteføljen på shareville for noen år siden. Det var jo alltid litt moro å følge med på hvor bra “ekspertene” gjorde det :see_no_evil:

4 Likes

…ja,da var starten på slutten av OL begyndt :man_facepalming:

43 posts were merged into an existing topic: WallStreetBets / Reddit

En ting jeg lurer litt på. Kan dette bli en black swan event som tipper hele markedet?

1 Like

Ny tråd: WallStreetBets / Reddit

2 Likes

Beste tråden ever allerede !

1 Like

ja det var da svært beklagelig.

Må ærligtalt si at utenom mor til @Hakon har jeg ikke møtt 1 oppegående vekter i livet mitt.

4 Likes

For i tråd med smittevernreglene for corona, måtte paret inn i «coronateltet» for å svare på de standardiserte 20 spørsmålene

Har kommet over disse spørsmålene nå:

  1. hva heter byen hvor viruset først ble kjent?
  2. hvilke statsoverhoder har blitt smittet og innlagt på sykehus?
  3. hvilken norsk tradisjon har blitt brukt for å skape gjennomslag for de norske tiltakene?
  4. hvor mange uker stenge norske skoler og barnehager våren 2020?
  5. hva heter personen som først fikk vaksine i Norge?
    Osv

Synes egentlig dette var ganske unødvendig for å få komme inn på fødeavdelingen?

Er dette tull?

https://www.deraktionaer.de
edit denne ble flyttet hit, ønsket meg egentlig en egen tråd for å følge om den egentlig har den innflytelsen det snakkes om etc…

1 Like

Den har stor innflytelse, det ser man på det meste innen hydrogen…

Da skal vedkommende som mottok summen ha trodd at det var egenkapital til bolig, da privatpersonen tidligere hadde søkt om privatlån fra kommunen, skriver Budstikka.

I en skriftlig forespørsel om å utsette fristen, kom det frem at privatpersonen hadde kjøpt aksjer for 1,75 millioner kroner, og tapt 1,2

:man_facepalming:

2 Likes

Årets nyord «mutantutbruddet»?

Sjekk disse småtassene kjører Roadracing.

5 Likes

idag tar jeg meg et glass saft da det er 5 års anniversary etter å ha klart å få :phone: fra meglerhuset DnB Markets da jeg prøvde å skvise inn 800k inn i Voss Veksel- og Landmandsbank,som på den tiden hadde ca 50 000,- i daglig omsetning… og jeg ønsket da en utbytte aksje…tingen var bare at Voss hadde gjordt en splitt av aksjen noen uker før …og utbyttenivået var langt under det jeg leste noen timer før :sweat_smile:

Solgte morgenen etter handelsdag og hadde en “lett” pinlig telefonsamtale :telephone_receiver: :thinking:

What`s your story?

9 Likes

Fikk du kjøpt for 800k, eller fikk dnb stoppet galskapen? :see_no_evil:

fikk kjøpt en dag for 800k,og solgte dagen etter med 150k i minus :smiley: :+1: :sweat_smile:

i samtalen :telephone_receiver::roll_eyes: så ble det nevnt litt om “hva,hvordan og hvorfor”,pluss litt om kursmanipulasjon :chart_with_upwards_trend: :chart_with_downwards_trend: :face_with_monocle: :interrobang:

2 Likes

ideer til inntekter på siden?

1 Like