Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2022

Butikk eier tar igjen mot raner.Utrolig bra.

6 Likes

så det selv nettopp! storkoser meg!

Denne saken her blir sprøere og sprøere.

Antar det er sammenheng mellom de to nyhetene.
Personlig har jeg alltid tenkt at wiggo må ha vært skyldig men her lukter det mer og mer justismord.

Vi betaler mer skatt,-men vil heller være utbytteinvestor ,enn å være stuck med utlånsportefølge av boenheter spredt rundt om i landet der en risikerer å kjøre til land og strand med vaskebøtte og Søppelpose :wastebasket: :broom:

image

2 Likes

Virker som mye stress å leie ut ja, ikke noe jeg vil gjøre for 10-15% dekningsgrad og stor eksponering i lånemarkedet. Ser at utleien på min bolig er ca. 13k/mnd, og kostnadene på lån(rentedelen)+felleskost+strøm er på rundt 11k. Må leie ut en hel del boliger for å gå i pluss til å kunne bo selv av det.

5 Likes

20 minutter flygetid :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 Likes

Om de er like trege med å regulere bruken av disse som med el-sparkesykler, så kommer det til å bli en morsom tid fremover på akuttmottakene rundt omkring…

8 Likes

Hei mamma, gikk tom for batteri IGJEN - kan dere komme og hente meg?

3 Likes

Endelig kan arngren.net selge flyvende biler!

Skuterfolket kommer til å få konkurranse om å bråke mest mulig ser jeg også. Selv om de i klippet hadde med null lyd fra rotoren, så må dette bråke noe sykt.

4 Likes

Haha arngren. Det var blast from the past.

For de som lurer på hvordan internett så ut i 1996 så er det bare til å klikke seg inn.

1 Like

der du blander inn ordene “Kvantitet” og “Kvalitet” :worried: :books:

Ja det er bare å blånekte selv om du blir tatt med 60 kilo sprengstoff & flere hundre kilo narkotika for tvilen skal jo alltid komme tiltalte tilgode :rofl::see_no_evil:

1 Like

Disse folkene vet alt om hvordan man skal utnytte rettsstaten. Hvorfor i all verden skal de erklære seg skyldig?

2 Likes

Shit, dette er imponerende altså. For et opplegg :muscle:

5 Likes

Vilt! Blir jevnlig litt forundret over hva mennesker er kapable til, både fysisk og mentalt. Friklatring (Free solo), vingedraktflyging, ultraløp, akrobatikk, nobelprisvinning, utholde og overkomme enorme livstraumer, kirurgi, fødsler, musikkgenialitet, ingeniørkunst, lage internett, sykle Red Bull Rampage, fridykking, surfe flodbølger, oppdra barn, sende strøm over landegrenser, kjøre loddrette renner på ski, forske frem legemidler som redder liv. Det var de første tingene jeg kom på, listen kan fortsette i uoverskuelig monn. Føler ikke helt jeg får ut mitt potensiale her i verden​:sweat_smile: Men vi trenger kanskje den gjennomsnittlige mannen i gata og?:crossed_fingers:

4 Likes
  1. april besteg Kristin Harila det første fjellet i sitt prosjekt: Annapurna I

The main peak of the Annapurna massif is the most dangerous of the world’s mountains, with a 29% fatality rate of everyone who tries to climb it. Since 1900, an estimated 244 expeditions have resulted in 72 deaths.

Å komme seg levende ned fra Annapurna er svært imponerende.

EDIT


Finn sjansen for å overleve alle disse :see_no_evil:

3 Likes

Denne bekymringen fra Jahn Ivar “Mini” Jacobsen må jeg bare kommentere

"- Hvor kan det ende?
Skal vi si at han kan bli like god som Zlatan? Men jeg håper han ikke blir den samme typen.

-Hva legger du i det?

-Den litt ufine. Jeg liker «cocky» folk. Det skal ikke stå på det. Men Zlatan har en litt annen væremåte. Han er litt mer ufin sammenliknet med Lionel Messi. For meg er Messi den største gentlemannen du har på fotballbanen.

- Messi og Diego Maradona er mine typer fotballspillere, påpeker Mini.

- Cristiano Ronaldo og Zlatan er litt andre typer. At Haaland kan bli nevnt sammen med disse om noen år, skal vi ikke se bort fra."

Ved å bare legg til litt data:

"- Hvor kan det ende?
Skal vi si at han kan bli like god som Zlatan? Men jeg håper han ikke blir den samme typen.

-Hva legger du i det?

-Den litt ufine. Jeg liker «cocky» folk. Det skal ikke stå på det. Men Zlatan har en litt annen væremåte. Han er litt mer ufin sammenliknet med Lionel Messi. For meg er Messi den største gentlemannen du har på fotballbanen.

- Messi (169 cm) og Diego Maradona (165 cm) er mine typer fotballspillere, påpeker Mini (168 cm).

- Cristiano Ronaldo (187 cm) og Zlatan (195 cm) er litt andre typer. At Haaland (194 cm) kan bli nevnt sammen med disse om noen år, skal vi ikke se bort fra."

8 Likes

Kom igjen Polio ,Kom igjen! :clap: :clap: :partying_face: :weary: :weary: :weary:

Snakk om å skyte seg i foten. Tillit til helsevesenet og fhi har vi fortsatt. Det er ikke alltid man er helt enig der og da, men det virker som de har evnen til å se hvor de har gjort feil. Og hva som fungerte.

3 Likes

Fail.

Har for øvrig enn viss mistanke om hva som ble ropt på et «ukjent språk».

4 Likes