Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

@Biffbacon, det ser ut som om du trenger hjelp for å takle denne motbakken. Så her er jeg enig med @Warholm. Ring AMK.
@Biffbacon, jeg har flagget innlegget ditt, i håp om at man da kan finne en måte å nå deg på.

2 Likes

Da har jeg hatt politi på besøk med ambulanse.

Det var hyggelige politifolk.
Han ene politimannen var fremmedkulturell men utrolig hyggelige.
Jeg måtte desverre nekte de og ambulansepersonell inngang i huset.

Ble mye surr men de forsvant.

Edit:
Exen varslet

4 Likes

Godt å høre fra deg, Biffbacon. Ble bekymret.
Noen timer på puta nå, så er du klar for en ny dag.:sunflower:

1 Like

:rofl:

3 Likes

For de som ikke så Brennpunkt i går så anbefales den!
Det er også mulig å støtte økonomisk, er tragisk at en i det minste ikke kan få en liten økonomisk kompensasjon for en ødelagt barndom.

Det er også mulig å Vippse til Mona Anita Espedal på 98449097

Bare en liten heads-up fra en som noen ganger liker å bidra med det jeg kan. Jo mer forumet blir lukket og vridd mot diskusjoner på insider-delen, jo mindre frister det å bidra med noe selv. Informasjon og innsikt burde gå begge veier. Man deler og får igjen. Hvis det nå blir at hver gang noen deler så blir det diskutert på insider og ikke i tråden så hvorfor skal man gidde? Nei, jeg har ikke tenkt å bli insider.

18 Likes

Åpenhet og transparent… Lite solidarisk og lite forståelig at noen velger et “lukket” samfunn.

2 Likes

For min egen del så har jeg både tjent penger på info fra Insider delen samt unngått noen tap. Så slik sett så har det ikke bare blitt gratis, men også tjent penger på det. Synes det er greit å betale for arbeidet som andre legger ned.

2 Likes

Jeg legger og ned arbeid, men krever ikke betalt for det?

17 Likes

Hvem tror dere betaler for at forumet skal eksistere? At enkelte velger å chatte der og å poste ting de har brukt mye tid på der bør få respekt og ikke noe annet.

Hvis man ikke liker det så fins både Hegnar Online og Shareville.

4 Likes

Min siste post for i dag, ønsker ikke å starte en krangel.

Min mening er at vil man kun være på gratis delen så er det greit, da tar man hva man får. Men ikke begynn å spørr og mase etter analyser. :slight_smile:

Da burde heller alle betalt 2,9 kr måneden slik at alle får lik info og mulighet til å bidra :wink:

Du går ikke glipp av mye på insider delen, tro meg.

Point taken!
Men det var vel ikke ment som mas, mer et ydmykt spm. fra en som er helt blank i faget.
Ofte deler jo folk tall, grafer og spådommer uoppfordret, over en lav sko, så jeg skjønte dessverre ikke at det å spørre om det samme var tabu. :zipper_mouth_face:

Forøvrig må jeg bare takke og bukke til alle som bidrar med vanvittig mye god kunnskap her inne. Tonen synes jeg også er høflig og grei, i motsetning til andre “barnehager”. God middag! :slight_smile:

8 Likes

Du om det. Jeg bidrar utelukkende på gratis delen, og helst med analyser i en teknisk analyse-tråd. At folk spør om det er overhodet ikke unaturlig, uhøflig eller upassende på noe vis. Det er jo hva hele tråden dreier seg om.

11 Likes

Jeg skjønner at noen betaler for insider, men insider-delen har vel ekstra funksjoner som kan gjøre det værdt det i seg selv? Om også informasjon skal forbeholdes der så syns jeg det blir noe litt annet.

Ikke at jeg skal gjøre dette til en greie, men det kan fører til at content providers tas ut av informasjonsloopen på contenten de selv står for. Da kan man like så godt skrive mer på en blog istede f.eks :wink:

7 Likes

Noen liker å føle seg eksklusiv, sånn vil det alltid være.

1 Like

Trør i vepsebol nå, men for min del virker insider som gutteklubben grei. Til tider er det selvfølgelig noe som er greit å få meg seg, men ofte er det mye “gutteprat” Uppps

1 Like

Fair og korrekt oppsummering.

Sånn bortsett fra at ingen er redde for å ta diskusjoner der inne så stemmer det nok godt. Forskjellen er at på insiderdelen går ingen over til drittslenging da de fleste der inne er der for å lære noe.

At man ikke vil utsette seg for heksejakten som en “salgsanbefaling” gir på det åpne forumet er helt legitimt.

At det stjeles ideer som videreutvikles er paranoia.

1 Like