Må aldri si nei til miniskjørt, uansett temperatur. Aldri…
Dobbel moro på vinteren vettu, flott å se på, og de må varmes ofte
Hahaha ja har vært med på noen byggdefester i utkantstrøk. 4 mil hjem, langt å gå med småsko for de jentene. Mange som lever etter mottoet less is more samme hvordan årstid det er
Jeg vil også ha en slik grill
Ønsker også snø, men ikke på terrassen på denne tiden…
Grillen er flott den, første kvalitets grillen jeg har kjøpt. Meget fornøyd, ble grillet hver dag i 3 mnder når vi bygget ut huset og ikke hadde kjøkken. Den ser enda ny ut. Har kommet ned rimelig bra med snø de siste tre dagene i Tromsø så henger litt etter på snø ryddingen
Bra gjort å få en badge på et skjult innlegg, synes jeg
Beklager forresten til dem som synes en dame som rister på hodet er støtende innhold.
Handler vel mest om å være litt mye offtopic.
Fikk beskjed om at posten var offensive/abusive.
Det er våre nye moderatorer som går hardt inn for oppgaven, forstår jeg
Grunnen er den som er oppgitt av den som rapporterte innlegget. Moderatorer kan ikke endre grunnen.
Ristet hun på hodet ? Det fikk jeg faktisk ikke med meg…
Nei for du var vel mest opptatt av å stirre på de store…blå øynene hennes?
hahahahahahah
Litt interessant at det er i klassekampen du finner det artikkelen? De er jo rimelig knallrøde
Klassekampen har faktisk en del interessante artikler.
De tilhører ikke den multinasjonale globalist-smørja som de andre dagsavisene.
Når selv klassekampen innser at innvandringspolitikken vi har ført er farlig… da bør venstresida våkne opp
Nja, de har innsett etterhvert at ikke alt er rosenrødt.
Men løsningen er i følge dem ikke å redusere innvandringen, men å bruke enda mer penger på integrering.
Alt kan løses bare man kaster nok skattepenger på det.
Samme holdning som jeg har til investeringene mine jo!
Nå mener jeg vi har ganske greit nivå på innvandringen nå med FRP i regjering. Syns diskusjonen burde utvikle seg og heller fokusere på hva vi gjør for å integrere de som er her allerede på en bedre måte. Altså hvilke krav som bør stilles og hvilke rettigheter de skal få.
Lære språket, få seg jobb/utdannelse.
Om de sliter med jobb, skaff de gratis husly og kjør de i gang med å rydde kystlinjen vår på statens regning f.eks. Plenty med arbeid om man er litt kreativ