Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Må aldri si nei til miniskjørt, uansett temperatur. Aldri…

Dobbel moro på vinteren vettu, flott å se på, og de må varmes ofte :grin::sunglasses:

2 Likes

Hahaha ja har vært med på noen byggdefester i utkantstrøk. 4 mil hjem, langt å gå med småsko for de jentene. Mange som lever etter mottoet less is more samme hvordan årstid det er :joy:

2 Likes

Jeg vil også ha en slik grill :grinning:
Ønsker også snø, men ikke på terrassen på denne tiden…

1 Like

Grillen er flott den, første kvalitets grillen jeg har kjøpt. Meget fornøyd, ble grillet hver dag i 3 mnder når vi bygget ut huset og ikke hadde kjøkken. Den ser enda ny ut. Har kommet ned rimelig bra med snø de siste tre dagene i Tromsø så henger litt etter på snø ryddingen :relaxed:

2 Likes

Bra gjort å få en badge på et skjult innlegg, synes jeg :+1:

Beklager forresten til dem som synes en dame som rister på hodet er støtende innhold.

image

4 Likes

Handler vel mest om å være litt mye offtopic.

Fikk beskjed om at posten var offensive/abusive.

Det er våre nye moderatorer som går hardt inn for oppgaven, forstår jeg :wink:

Grunnen er den som er oppgitt av den som rapporterte innlegget. Moderatorer kan ikke endre grunnen.

2 Likes

Ristet hun på hodet ? Det fikk jeg faktisk ikke med meg…

1 Like

Nei for du var vel mest opptatt av å stirre på de store…blå øynene hennes?

1 Like

hahahahahahah

6 Likes

Den sagnomsuste innvandringsdebatten kort oppsummert:

Litt interessant at det er i klassekampen du finner det artikkelen? De er jo rimelig knallrøde :stuck_out_tongue:

Klassekampen har faktisk en del interessante artikler.

De tilhører ikke den multinasjonale globalist-smørja som de andre dagsavisene.

Når selv klassekampen innser at innvandringspolitikken vi har ført er farlig… da bør venstresida våkne opp :smiley:

7 Likes

Nja, de har innsett etterhvert at ikke alt er rosenrødt.

Men løsningen er i følge dem ikke å redusere innvandringen, men å bruke enda mer penger på integrering.

Alt kan løses bare man kaster nok skattepenger på det.

Samme holdning som jeg har til investeringene mine jo!

5 Likes

Nå mener jeg vi har ganske greit nivå på innvandringen nå med FRP i regjering. Syns diskusjonen burde utvikle seg og heller fokusere på hva vi gjør for å integrere de som er her allerede på en bedre måte. Altså hvilke krav som bør stilles og hvilke rettigheter de skal få.

2 Likes

Lære språket, få seg jobb/utdannelse.

Om de sliter med jobb, skaff de gratis husly og kjør de i gang med å rydde kystlinjen vår på statens regning f.eks. Plenty med arbeid om man er litt kreativ

2 Likes