Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ser det er mye av de samme specs som på en Samsung 4K UHD 65" jeg kjøpte for 3 år siden, betalte 20.000 for den, men den kostet egentlig 30.000.
Meget godt fornøyd med den enda :slight_smile:

1 Like

Har hatt 65" LG OLED i et og et halvt år, magisk bilde, spesielt når det begynner å bli mørkt på kveldene. Helt svart og ingen problemer vedr. innsynsvinkel som det er på lcd-tv’er. Philips har atpåtil en bedre billedprosessor og ambilight, kjør på! :slight_smile:

3 Likes

S9+ koster 7 990 hos power nå:

Oi gjør den :blush: sjekket priser på nett i går. Da er det mulig det blir en tur i butikken :grin:
Jeg fikk opp 9500 som pris jeg i går av en eller anen grunn

Philips 55’’ OLED 4K UHD Smart-TV 55POS9002
kjøpte denne før jul og har bare en ting å si HELT topp

1 Like

Slik bygger man luftslott. Uten sammenlikning til nano for øvrig.

Får bli ny mobil neste år. Glemte at jeg skulle kjøpe ny, så alle penger gikk i fond og aksje konto Hehe :sweat_smile:
Hadde en 50 lapp igjen som gikk til euro jackpot. Bortkastet å satse på da, er jo bare finner som vinner der :stuck_out_tongue:

2 Likes

Jeg har noen finske forfedre, så da tar jeg den potten nå på fredag :grin::rofl::+1:

Hehe her er det bare litt samisk langt ut i slekta :stuck_out_tongue_closed_eyes: så det hjelper ikke på akkurat :sweat_smile:

1 Like

Fytti det hadde vært så digg å svi noen millioner på å kjøpe 400 og 400 nanoaksjer noen dager.

1 Like

Hadde du virkelig brydd deg om å holde på med aksjer med nesten en milliard på konto :stuck_out_tongue_closed_eyes: nok penger til å leve fult ut 20 ganger :sweat_smile:

Jeg skulle blitt biotechaksjers versjon av shroud raid

1 Like

Ingen lyd på videoen? Eller er det min mobil som skulle vært skiftet ut :roll_eyes:.

Edit: ingen video som blir lagt ut på tekinvestor har lyd. Men å gå inn på YouTube. Da funker det.
Kul video foresten :grin:

Jeg hadde nok brukt et par hundre mill på å gjøre som Savepig sier, kjøpt opp alt som legges ut for salg så de shorterne hadde blødd skikkelig :joy::+1 :money_mouth_face::

Dette var rene komitimen:

"– Så dere sier ikke nei til Apple Pay fordi dere har en konkurrerende tjeneste i form av Vipps?

– Vi sier nei fordi vi ser at dette er en løsning til i liten grad er tatt i bruk. Brukerne har i dag alternativer som de er fornøyd med i form av kredittkort og kontaktløs betaling, sier Nyheim. "

Haha, ja dette var overbevisende :joy:

3 Likes

Jeg måtte le litt, ApplePay er installert og satt opp her ;D

1 Like

Jeg ser heller ikke hvorfor DNB skal gi bort det norske markedet til Apple og løsninger som Vipps fungerer jo bra i dag.

Vipps fungerer bra til kontaktløs betaling med iPhone i butikk?

1 Like

Kanskje ikke? :stuck_out_tongue:

Vipps har vel ikke tilgang til å bruke NFC-chippen i iPhones.