Ser det er mye av de samme specs som på en Samsung 4K UHD 65" jeg kjøpte for 3 år siden, betalte 20.000 for den, men den kostet egentlig 30.000.
Meget godt fornøyd med den enda
Har hatt 65" LG OLED i et og et halvt år, magisk bilde, spesielt når det begynner å bli mørkt på kveldene. Helt svart og ingen problemer vedr. innsynsvinkel som det er på lcd-tv’er. Philips har atpåtil en bedre billedprosessor og ambilight, kjør på!
S9+ koster 7 990 hos power nå:
Oi gjør den sjekket priser på nett i går. Da er det mulig det blir en tur i butikken
Jeg fikk opp 9500 som pris jeg i går av en eller anen grunn
Philips 55’’ OLED 4K UHD Smart-TV 55POS9002
kjøpte denne før jul og har bare en ting å si HELT topp
Slik bygger man luftslott. Uten sammenlikning til nano for øvrig.
Får bli ny mobil neste år. Glemte at jeg skulle kjøpe ny, så alle penger gikk i fond og aksje konto Hehe
Hadde en 50 lapp igjen som gikk til euro jackpot. Bortkastet å satse på da, er jo bare finner som vinner der
Jeg har noen finske forfedre, så da tar jeg den potten nå på fredag
Hehe her er det bare litt samisk langt ut i slekta så det hjelper ikke på akkurat
Fytti det hadde vært så digg å svi noen millioner på å kjøpe 400 og 400 nanoaksjer noen dager.
Hadde du virkelig brydd deg om å holde på med aksjer med nesten en milliard på konto nok penger til å leve fult ut 20 ganger
Jeg skulle blitt biotechaksjers versjon av shroud raid
Ingen lyd på videoen? Eller er det min mobil som skulle vært skiftet ut .
Edit: ingen video som blir lagt ut på tekinvestor har lyd. Men å gå inn på YouTube. Da funker det.
Kul video foresten
Jeg hadde nok brukt et par hundre mill på å gjøre som Savepig sier, kjøpt opp alt som legges ut for salg så de shorterne hadde blødd skikkelig :+1
:
Dette var rene komitimen:
"– Så dere sier ikke nei til Apple Pay fordi dere har en konkurrerende tjeneste i form av Vipps?
– Vi sier nei fordi vi ser at dette er en løsning til i liten grad er tatt i bruk. Brukerne har i dag alternativer som de er fornøyd med i form av kredittkort og kontaktløs betaling, sier Nyheim. "
Haha, ja dette var overbevisende
Jeg måtte le litt, ApplePay er installert og satt opp her ;D
Jeg ser heller ikke hvorfor DNB skal gi bort det norske markedet til Apple og løsninger som Vipps fungerer jo bra i dag.
Vipps fungerer bra til kontaktløs betaling med iPhone i butikk?
Kanskje ikke?
Vipps har vel ikke tilgang til å bruke NFC-chippen i iPhones.