Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Samme her. Over 180, men det gikk mye fortere enn jeg trodde å gå igjennom de.

3 Likes

Delete i kombinasjon med mye kaffe/Te er en killer for å løse slike utfordringer :stuck_out_tongue:

2 Likes

Sa opp jobben før ferien. Trenger ikke bry meg om hvor stor innboksen er når jeg kommer inn siste uken for å levere PCen.
Anbefales :slight_smile: :stuck_out_tongue:

12 Likes

Har gitt beskjed i mai om at jeg vil ned i 60% . Tror ikke de har tatt tak i det enda, så ender vel opp som deg.

2 Likes

Hvorfor reduserer du stillingsprosent? Øke aktiviteten som investor/ trader ?

Jepp, i kombinasjon med at vi var 4 stykker som drev bilpleie firma i våres. Er vi må redusert til 2. Jeg tar den daglige driften og trenger 2 dager i uka til betjening av kunder og ordre :slight_smile: og ikke minst trade og investere.

Planen er å drive med dette 100% . Være min egen sjef, som jeg gleder meg!

4 Likes

Btw @pdx

Vi skal bygge en ny nettbutikk i høst. Ville det vært av interesse med en egen rabattkode for alle insidere?

Dette er btw innenfor bilpleie :slight_smile:

7 Likes

Slett alt, er det viktig kommer purring

1 Like

Hva tror dere om uran?

@olepederk

Hvorffor skjer dette med nettbrettet mitt stadig vekk ? :

@ Apcl

http://www.africanpetroleum.com.au/content/mirabaud-senegal-basin-explorers-against-grain

Gjenopprett enheten. Løser som regel de fleste problemer :slightly_smiling_face:

1 Like

Følger jo ikke mye med uansett da, dersom ett selskap man eier aksjer i klarer å gjennomføre en emisjon uten at man får det med seg enten det er i ferie eller ikke…:

6 Likes

Da lærte han at selskaper og børsen ikke har sommerferie.

7 Likes

Går short OBX. Dette kan vel ikke holde!?

1 Like

Holder fortsatt mens olja stuper. Ideelt sett lukker jeg den før 13 og renteavgjøreksen i UK

1 Like

Inn i polarcus igjen med litt,ut av Dessc med ett par høvdinger i pluss

2 Likes

Tja, lukke i 0 eller holde?

Flere aksjer i porteføljen som mistet minustegnet i dag!

1 Like
1 Like