Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Burde satt alt i index-fond :slight_smile:

4 Likes

Er like ille her, om det er noen trøst!
Men vent til lansering av CE!:grin:

Hva er din beste/dårligste aksje i år ? Jeg har kitron/panoro ( panoro er den dårligste pga jeg ikke fulgte planen… )

1 Like

Kitron/Tanker investments her. TIL fordi jeg er en sta idiot. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Axactor/Nel. Tradet meg helt bort i NRK. Drittaksje :stuck_out_tongue:

Eller nei, Funcom på topp, axa nummer.2

Har kjøpt en del apcl i dag for penger som er frigitt fra funcom.
Sitter ettervert med en ok slump aksjer og snitter ned

Beste er KOMP.
Dårligste er Unibet og Betsson som sank mye rett etter nyttår, og der jeg solgte for sent.

2 Likes

Da fikk eg endelig se Hegner TV og sitater som sitter igjen er :
Bionor, Myrset : " selskapet har funnet en trygg havn "
"Spetalen er positivt "

Trygve Hegnar om Funcom : " Det er jo bare surr "

6 Likes

Myrseth anbefaler Funcom-aksjen frem til nyttår basert på tidligere mønster, med hype før spillansering. Han eier en liten post.

3 Likes

Noen som følger Vardia ?
Har lagt på seg bra siden bunne på 53 øre, noen som har noen mening om selskapet fremover ?

Jeg kjenner noen som har jobbet der, og det er rimelig fucked up, eller har iallefall vært fucked up. Ikke noe system på hvordan de jobber, hvem de ringer osv. De har vel ikke så rimelige betingelser lengre, de har vel skrudd opp en del, de har vel aldri tjent penger?

4 Likes

Sist eg leste noe om selskapet, så var det en eller annen på innsiden som blir tvangssolgt…bare registrert at dei har lagt på seg noen fine prosenter

Noen som så folkeopplysningen på NRK i går? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Vardia sin måte å selge på er også slitsom. Plagsomme selgere som ikke vet sin besøkelsestid på telefon

1 Like

Ringer telefonselgere på Finn annonsene mine så ringer jeg konsekvent styrelederen i selskapet kl 23:30 og ber han sørge for at det ikke skjer igjen. Det virker, men det dukker stadig opp noen som prøver seg.

16 Likes

HAHAHA Du burde få deg en youtube kanal hvor du legger ut opptakene :smiley:

1 Like

Nå kan dere snart kjøpe EMGS til under 1 kr (igjen)

høyeste - 5 820.00
laveste - 3.42

verditap ; 99,93%

Så om du satsa 1.000.000 til å begynne med har du nå 7.000 kr å rutte for!

3 Likes

Sats 1.000.000 nå og bli med på oppturen :relieved:
Selg litt underveis så har du 100.000.000 kr å rutte med :icecream:

4 Likes

ser det har vert noen som har gjort ett nytt forsøk på ett rally i iox, men kjøperne kommer ikke etter.
Selskapet trenger å få positive nyheter som munner nå, samtidig håper eg å komme inn igjen før den får meldinger som man gjerne håper på

Vardia stikker seg frem også idag