Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Herlig. Skal se om den er å få tak i :slight_smile:

Mulig det er overhypet, men ølet deres er meget nice. De hadde brewdog bourbon som vistnok også var meget bra

Kano ølet efes og The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable på hytta er ikke feil :slight_smile:

3 Likes

Dårlig reklame:

Mens jeg tok meg fri et par timer fra jobb for å ta meg en skitur. Greit med slikt terreng 25min kjøring fra jobben. Det gjaldt bare å gå fort nok så det ikke kladdet! :smiley:

9 Likes

Fantastisk!:+1::grinning:

1 Like

Veldig bra hele saken kommer frem nå, markedet oppdaget jo dette dag1, bra at pressen følger etter

Nå når funcom er ettertrykkelig trykt ned i dritten, kan de komme med en litt mer nyansert og litt mindre se&hør aktig reportasje om saken ja.

1 Like

3,2 er jo helt kurrant kurs det

Damn

Jeg som skulle godte meg på veien nedover

1 Like

For meg føles det veldig vesentlig at den ser ut til å stabilisere seg over 3, er en solid oppgang fra emisjonen, men gir fremdeles en veldig god teoretisk oppside hvis en del ting funcomaksjonærene håper på slår til i 2017.

Edit:
Hvilken tråd er vi i egentlig?

Greit med dager fra 07-22 når Funcom går så tregt uansett, tjener i hvertfall penger en plass🤑

2 Likes

Aksjer med “lav mcap” og høyt opp på denne listen med antall eiere på Avanza kan nok merke smitteeffekt når 37403 eiere skal snitte ned i Fingerprint. F.eks Starbreeze og Tobii

3 Likes

Vil @Onns eller noen andre fortelle hvordan dette med warrants funker, jeg skjønner det ikke helt.

Blir de null and void hvis kursen kommer dit en eneste gang?

1 Like


Tom Hauglund er negativ, kjøpssignal…? :joy:

5 Likes

Han har mistet lisens til å uttale seg om andre “søppelselskaper” enn sine egne :joy:

6 Likes

Har akkurat denne uken lært at håndbrygging av kaffe er det hotteste hotte.

Sånn har jo jeg gjort på hytta i 20 år. Det må bety at jeg var en hipster før det var kult å være hipster før hipstere fantes.

5 Likes