Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja problemet kommer først neste år og sannsynligvis bare et problem nettopp det ene året. Og selv om jeg hater papirarbeid går det greit når jeg først setter meg ned og gjør det…!

En smule villedende markedsføring? :stuck_out_tongue:

Reklame fra e24

Er ikke noe nedside her nei!

2 Likes

Blid og søt jente da, sykt relevant bilde

1 Like

Hun er nok en av dem med 15% avkastning!

1 Like

Dagens tre første handler ble svært så innbringende for dem som handlet TO i Zenergy. Sluttpris = 1,75…

Helt grei dagslønn.

3 Likes

Det var svenskehistorien jeg skrev om på chat. Siiiiiiiiiiiiickkkkkk

Hva skjedde der?

Samme fyr med alle 3 ordrene. Han solgte på 80øre.

Hun er en av de som tror hun får 15% avkastning!

4 Likes

Bare logget på aksjekontoen min for å sjekke dagens avkastning her. …Jadda!

5 Likes

:sunglasses:

5 Likes

https://www.nordnetbloggen.no/gambling-med-kundenes-penger/21/06/2017/

Anbefales!
Viser hvor elendige journalistene i DN egentlig er og hvor lite peiling de har på det de skriver om!

2 Likes

“dømmer journalist Thor Chr. Jensen (som normalt skriver svært gode børskommentarer”

Ja når han sparker på samme selskaper som nordnetbloggere så fremstår de sikkert overbevisende

1 Like

Vet ikke hva som er verst, uttalelsen det refereres til i artikkelen her, eller at råskapen til mennesker ikke lenger overrasker meg. Her har du en gjeng med folk som bokstavelig talt har mistet alt de eier og så klager disse beboerne på at de får bo der gratis og at det er urettferdig?

Vet du hva som er urettferdig? Hvis alt du eier brenner opp! :angry:

3 Likes

Urtehaven er et av de selskapene Pioner kapital har hentet penger for . De kjørte emisjon i september 2016 og estimerte da “9-dobling” av omsetningen :

3 Likes

Hilser fra Søta Bror

18 Likes

Det så ikke feil ut! Skal på fisketur neste helg selv. To dager på Koppang med ørretfiske, godt i glasset og mygg.

2 Likes

Var på tur til Jøronnatten 1275 m.o.h. i dag, bra med vind og litt kaldt, men bra med sol!


Digger turterrenget på Lifjell (i Telemark), det er veldig variert, med alt fra trange juv og bratte fjell til vidde.

11 Likes

Dette er hva man kan kalle en “disruptive” teknologi. Hvordan skal taxi-næringen kunne konkurrere mot dette uten å benytte samme teknologi selv? Også for kollektivtransport i byene er dette stort. Ett av problemene er å komme seg på “tvers” av gjeldende ruter, noe som gjerne gir mange bytter og veldig lang reisetid sammenlignet med bil. En tjeneste som dette kan nok optimaliseres til å kunne gi veldig kort reisetid for en lavere pris enn man betaler for kollektivtransport i dag.