Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det så rimelig flott ut ja! Klarer du å snike deg til en liten tur i naturen når du først er ute på tur?

1 Like

Klarer som regel å få meg en kort fjelltur eller en løpetur, men denne gangen blir det litt vanskeligere da jeg bor på anlegget.

2 Likes

Guns n Roses i går var bra, beste jeg har vært på av konserter (hvis man ser bort fra en intimkonsert med Tone D. A.) favorittband siden tidlig nittitallet. Alle godlåtene kom på løpende bånd, og varte vel i 3.5 time nonstop.

Synes dog mr. Axl mangler krutt i stemmen han hadde tidligere, vil si han har igjen 70% av opprinnelig, men han dro på bra innimellom…
I dag blir det fest igjen! Slitsomt for en tobarnsfar, men må passe på nå da man har fri :grinning:

8 Likes

Et bilde sier mer enn… @Koppang

Dupp, mark, pils og 8 timer med mygg. Tar 3-4 til før det er tomt for øl.

9 Likes


Ser mange laster opp fine bilder så bidrar litt jeg og:

Årets ferie gikk til Lofoten! Ubeskrivelig vakkert. Like varmt på strendene her som i Spania.

Øverste bildet fra Reine tatt med P4. 200moh, da ser vanligvis alt flatt ut…

17 Likes

Kjempeflott natur!:+1:

1 Like

Det skulle jeg likt å oppleve! Så AC/DC live i -09 da, så jeg kan dø som en lykkelig mann :smiling_imp: men Guns n’Roses live frister jo også!

2 Likes
2 Likes

Edit: Haha, ser nå at jeg tok bilde fra akkurat samme sten mot AKKURAT samme horisont to dager på rad.

5 Likes

Midnattsol i Finnmark, litt skyer men flott temperatur!

6 Likes

Jeg dro også til Lofoten. Må være favorittsted på jord!

@Larsen: Bull…?

2 Likes

Vil bare si at østlendingene er litt bortskjemt når det gjelder været. Jeg har aldri opplevd så mye fint vær etter at jeg emigrerte fra Vestlandet ifjor…

Men Oslo folk klager selv om det er over 20 grader og det bare er en sky og 2… På Vestlandet kan det gå en hel sommer med bare 2-3 dager over 20 grader. På Østlandet er det skjelden at det er 2-3 dager under 20 grader på sommeren…

2 Likes

Det er vel heller vestlendingene som finner seg i all slags drittvær? :smiley:

Neida, jeg trives godt ute så lenge det ikke regner, men det er litt ekstra flott når sola skinner! Jeg liker meg godt på fjellet så hvis det ikke blåser katter (10m/s), men nøyer seg med lemen (6m/s), så er jeg fornøyd.

Når det er sagt, så var vinteren i år ualminnelig mild. Vinteren manglet den vanlige uka med -25 grader. (Som kanskje betyr -15 grader i Oslo).

Har egentlig hatt lyst til å ta noen toppturer til Jotunheimen i år, men ser jeg må vente til lengre uti juli. Dette er ikke aktuelt!

6 Likes

litt interessant:

1 Like

Kona hans var min klasseforstander på videregående. Hun pleide å slå den digre diamantringen sin i bordet da hun bla sint :slight_smile:

1 Like

Du får spørre han om aksjeråd da :wink:

1 Like

Var ikke akkurat på godfot med lærern! Holdt på å stryke i tysk som var hennes hovedfag. Men skjerpa meg. Og innser at jeg gjerne skulle fulgt med litt bedre i timen - det er gøy å kunne språk. Selv tysk :slight_smile:

Utfra hva som blir skrevet utover i artikkelen, så høres det omtrent like skadelig ut som å ha fått i seg et par glass vin på julebordet. Å sende en 19-åring ett år i fengsel må være noe av det mest idiotiske man kan finne på. En betinget dom (som var mye kortere) hadde kanskje vært på sin plass. Å få personen inn på videre utdanning eller i jobb er det som er viktig her.

5 Likes

Når jeg leser noe med cannabis og politi i samme artikkel må jeg se/høre denne : https://www.youtube.com/watch?v=7qOruL2jLh0 :slight_smile: