Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hehe, litt arti da.

Men de sier at en tilsvarende sak kan gi “opp til 1års fengsel”, men det vil nok aldri skje.

aksjekursen i Tencent raser

Spriter du opp saften til en lærer tror jeg det kan vanske samme straff. Bra sånne ting straffes. Lærere skal slippe å være paranoide over om ting de evt serveres inneholder hasj, gift, eller andre farlige ting.

3 Likes

Husker noen djevel-ungdommer helte salt-syre på stolen til læreren den gang jeg gikk på ungdomsskola. Da ble han fort uten bukse den dagen og læreren forsvant for lang tid fra skolen. Syra hadde de stjålet i laben på skola. Hvem sier at man ikke lærer noe på skola?

Huff, enkelte ungdommer ser man tidlig hvor de mest sannsynlig er på vei tidlig i livet.

Jeg la tegnestifter under stoffet på stolen til læreren. Morsomt der og da, og litt mer harmløst enn saltsyre eller lure i dem hasj… :smiley:

1 Like

Vi gjorde det samme, og en annen gang installerte vi en fisemasking ( høytaler som lagde fiselyder) under kateteret til læreren. Hele greia var styrt med fjernkontroll. Meget morsomt :smiley:

1 Like

Tipper tegnestiftene gjorde mer skade enn hasjkaken, men neppe grunn til et år i fengsel? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hun med tegnestiftene endte opp med å pierce og tatovere hele kroppen. Og er i dag stangdanser på et heller lugubert sted for å finansiere videre “kunst” på kroppen.

Hun med hasjkakestykke fant ut at hun likte det så godt at hun bosetter seg på plata i løpet av de neste 2 årene

Er du kanskje i syden @Hakon? :smiley:

Hehe jeg er hjemme. Men det er konsekvenser satt på spissen :slight_smile: Man vet aldri hvilke hendelser som kan snu et liv på hodet

1 Like

Det var jeg, en han, som la tegnestifter på stolen, og en mannlig lærer som satte seg :grin: hørte rykter om mye bruk av nervemedisiner etterpå, og at han slutta på den barneskolen :sweat_smile:

Han ble til hun* :joy:

Hva er forresten en @Fornybar for noe? Evt hvilke krakker er ikke fornybare? :sweat_smile:

Gamle krakk blir som nye.

1 Like

Fra Fegerfjell (Blefjell). 1 uke på hytta borte fra PC og Internett har vært veldig behagelig.

5 Likes

Quintana og Contador sjakk mat. Nå må Porte se å parkere Froome da!

Edit: Ouch…

4 Likes

Hegnar Media på sitt beste? :joy: De klarte bare 15.000? :joy:

Elon Musk om hans redsel for AI

I dag spiste vi middag på pannekakehus i Danmark. Skulle bare ha en pannekake. Ikke helt som i Norge. Pannekake fylt med ost, kjøttdeig, bacon og salat. Mye mat, og veldig godt.

8 Likes