Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg måtte le litt når jeg leste den. Vedkommende må jo ha vært helt fjern

Kan jo tro at det er en 1 april artikkel☺

1 Like

haha, SDRL

2 Likes


:astonished::nerd::thinking:

3 Likes

Da er du en likanes fyr! :smiley::grin::+1:

2 Likes

– I noen tilfeller er det personvernet til enkeltpersoner det går ut over, i andre tilfeller gjelder det børssensitiv informasjon fra de største bedriftene i Norge.

Tenk på alle brukernavn/passordene som ligger på alskens base64 konvertering sider

Nå var det spesielt børssensitiv informasjon som vekket min interesse.

2 Likes

Fant du noe brukendes? :ok_hand:

Fortsetter diskusjonen her, siden den er rimelig off-topic for Starbreeze.

Nei, “tyn” synes jeg ikke hører hjemme her. Det er sånt som passer bra på HO, ikke her. Spesielt ikke når det går på enkeltpersoner.

Personlig så føler jeg meg ikke som noen “Starbreeze fanboy”, ettersom jeg solgte min siste aksje på 25 kr og begynte å kjøpe meg inn igjen på 15 kr. Det har ikke gått helt bra, først og fremst fordi oTWD ble utsatt med ca ett år, og Raid:WW2 ikke ser ut til å innfri. Sistnevnte hadde jeg kunnet forutse hvis jeg hadde hørt på personen som fikk kritikk ovenfor. :wink:

Ja, jeg rapporterer innlegg som jeg ser på som lite konstruktiv trolling. Det tror jeg flere burde gjøre. :slight_smile:

5 Likes

Jeg leser faktisk mindre og mindre her inne pga at det blir for mye støy. Liker derfor heller å engasjere meg i de selskapene som ikke er like populære siden de trådene stort sett er fri for trolling :slight_smile:

8 Likes

Ok. Men det kan jo være du oppfatter noe som trolling bare fordi du sitter med tap i Starbreeze? Jeg holder fast ved at historien til dere som har handlet i Starbreeze er interessant. Synd om relevant info skal bli moderert?

Jeg sitter virkelig ikke med tap i Starbreeze, og innleggene til Evilfreud var ikke rettet mot meg :wink:

På det siste kjøpet så er jeg ca 5% i minus sammenlignet med gevinsten jeg tidligere har fra Starbreeze.

1 Like

Hvis man ender opp med et stort tap er det interessant å analysere hvorfor. For oss som prøver å fange denne kniven gjenstår det fortsatt å se fasit. Jeg har fanget Starbreeze kniver tidligere og begge gangene lå jeg først minus, men resultatet ble en dobling av innsatsen. Også denne gangen begynner jeg i minus (godt i pluss totalt sett) og så får vi se hva fasit blir senere. Hva er kursen ved oTWD lansering? 12kroner?

Et stk. reklame som kaaaanskje ikke var så godt plassert…

13 Likes

Innleggene mine var vel rettet mot noen som var EKSTREMT Bastante på at vi som mente det var lurt å ta litt gevinst tok feil. Da må det være lov å tyne litt mener jeg :wink:

For Starbreeze-tråden, så er det rimelig off-topic å tyne noen. Den er jo for å diskutere selskapet, ikke personer.

Litt vennskapelig tyning er vel innafor i småprat/chat. F.eks. jeg som ikke turte å sitte på Funcom aksjene jeg kjøpte for 1,05 etter emisjonen hvor mye av risikoen var borte. Snakk om å feige ut. Nesten rart ingen har tynt meg for den.

… men stort sett, så er det nok greit å la være. :slight_smile:

1 Like

Syyyyyyykt:

Er forøvrig helt enig i at man godt kan prøve å holde trådene enda et hakk mer on point.

5 Likes