Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Dette minner meg om en diskusjon jeg overhørte en gang mellom to karer om hvilket mc-merke som viste mest «lidenskap» :sweat_smile: dødfødt å diskutere hva som er «best» ettersom det er mye mer enn tekniske spesifikasjoner som utgjør relasjonen man har til en merkevare, akkurat som man vanligvis ikke velger hvitost basert på næringsinnholdet, men hva man er vant med.

Dyrest er best :sunglasses::joy:

1 Like

tror heller jeg hadde kjøpt en tlf til max 4000 og satt resten i wre hvis man først skal kaste penger i dass :grinning:

5 Likes

Er vel snart også på tide at Funcom får ta en plass i meme-war her på tekinvestor og ikke bare WRE :wink:

1 Like

Jeg er egentlig mest fornøyd med at alle ikke velger Apple lengre, så kan jeg gå rundt med Airpodsa mine ifred uten å se 100000000 stk med samme propper.

FUncom har nå et produkt og tjener penger :joy:

1 Like

Hvorfor det, trenger du statussymboler?

1 Like

Siste måned:

Funcom: -7,54%
WR: + 16%

1 Like

Det er vel like mye fordi alle andre har mista sine et eller annet sted :joy:

2 Likes

Siste 12 måneder:
Funcom 79.23%
WR -84.74%

3 Likes

Noen er mer opptatt av hva andre synes / bruker :wink:

Først begynte vi med politikk, så iphone vs. android… blir det neste religion? :smiley:

2 Likes

Er ikke iPhone religion? :smiley:

2 Likes

Er vel mer en kult :wink:

Hilsen iPhone og Mac-bruker

2 Likes

Er jo du som henger deg opp i det da

IMG_0049

1 Like

Så for å oppsummere: Android (Samsung) er best, Iphone er overpriset skrot som går i stykker for et vindpust. Ferdig arbeid! :grin::+1:

1 Like

Syntes denne var litt morsom;

3 Likes

Mest fordi jeg hater når alle har det samme som meg, og airpodsa er digg.

Iphone virker å være religion for android folka. Jeg gikk over til det fordi jeg var nysjerrig Og forble apple bruker fordi økosystemet til apple er overlegent.

2 Likes