Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Fælt å lese om all hetsen som går til alle partene i denne saken. Hva er det som gjør at noen mennesker klarer å få seg til å hate et annet menneske så intenst bare fordi de mener noe annet enn en selv?

4 Likes

Det er det riktige spørsmålet @Zimster :slight_smile:

1 Like

Noe av problemet er at avisene skriver så mye om politikerne og så lite om politikken. Det er så å si bare snakk om person ikke sak. Dette er all politikken jeg fant på forsiden av dagbladet.no. Kun snakk om person, ikke sak. :confused:

image
image
image
image
image
image

3 Likes

Det er faktisk helt utrolig og et av våre største samfunnsproblemer. Vi har noen hederlige unntak, men steike ta denne gjengen burde ta seg sammen.

3 Likes

Jeg er helt målløs. Dette er nå på førstesiden av vg.no :man_facepalming:

Relevant stand-up om blant annet krenkelse

4 Likes

Hehe :slight_smile: Var på show med Steve Hughes for en stund siden. Fin fyr. Triste greier som skjer på tinget for tiden. OL i moralsk indignasjon

Jeg trodde de skulle holde VG og vredens-gnag.no adskilt?

Listhaug og politikere må jo bare leke barnehage. Det er jo et hakk opp fra å leke dyrepark :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wish me luck! :sunglasses:

17 Likes

Må flire litt, skal bruke bilen relativt tidlig i morgen og det var 11 plussgrader her midt på dagen og litt under en meter snø. Jeg var akkurat ute og flyttet bilen fra vanndammen den stod i. Kjedelig med minusgrader om natta gitt! :stuck_out_tongue:

3 Likes

Var den fastfrosset?

Nei, men jeg tipper den hadde blitt det i løpet av natta hvis den fortsatt stod i vanndammen. Derfor jeg flyttet den. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg har heldigvis aldri prøvd fastfrosset bil, bokstavelig talt. Bare frosset bil😊

IS bil?

Var forøvrig lenge redd når bilen med bjelle og den med norge rundt melodi kom.
Trodde det var terrorister.

Det er ikke noe du tror: det er terrorister!

Særlig for småbarnsforeldre kan jeg tenke meg eller de som er fyllesyke.

Vi har aldri kjøpt fra isbilen, så barna har aldri masa så fælt. Jeg synes det er meningsløst og forstår ikke at det er tillatt å surre rundt slik…
Vi har butikker og der finner vi det meste. Også is…

5 Likes

Jæ…dyre er de også.

2 Likes

Videre til dag 2 etter 12 timer pluss pokerspilling! :fearful:
Litt under average stack, så får vi se hvordan det går i morra. Sliten!! (Men okey fornøyd) :roll_eyes: :blush:

12 Likes

Hvor er du?
Lykke til​:crossed_fingers::+1::grinning:

1 Like