Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Vi har sågår en helt egen tråd man kan fortsette den diskusjonen i :smile:

3 Likes

Hehe jeg tror jo sjansene for å bli valgt igjen er lave så klamrer meg til denne utmerkelsen så lenge det går :slight_smile: Tror jeg fikk en trøstepris i 2017 også, selv om jeg ikke husker helt hva det var, og dessverre tror jeg ikke man får smykke seg med mer enn en tittel.

3 Likes

Merker jo litt misunnelse her, ser jo ut som det er kun 2016-årgangen som får beholde utmerkelsen! :smiley:

Tar dette utenfor Funcom-tråden, det har jo ikke med Funcom å gjøre

Jeg og mange andre her setter pris på all objektiv informasjon. F.eks. lavere spillertall. Hvordan man deler informasjonen er jo relevant da. Hvis man vinkler infoen som at dommedag er nær, når det bare er en rolig periode, så blir det neppe så godt mottatt. :wink:

Objektivt bra, selv om den har skiftende betydning!
Subjektiv tolkning av tvilsom kvalitet med skiftende synspunkt ikke bra!

3 Likes

Ingen misunnelse her, bare pur lykke fordi jeg får menge meg med Tekinvestor Royalty ( blir som å få en MBE i England) :joy: :rofl: :+1:

Er det lov å lire av seg litt frustrasjon i denne tråden? Oppriktig bekymret for handelskrigen som initieres over Atlanteren nå (og hvordan det vil slå ut på aksjekursene mine). Har ingen tro på at dette vil se bra ut hverken på kort eller lang sikt. Hvis kineserne begynner å trykke på bremsene vil det merkes over hele kloden. Æsj, liker det ikke. Kan ikke internasjonal politikk gå tilbake til «normal» snart?

5 Likes

Etter mellomvalget i USA, ja. Men da er vi i November.

Er vel tross alt bedre at Trump tar en handelskrig for å tøffe seg og bygge popularitet i stedet for en ordentlig krig… jada, jeg liker å se positivt på ting :slight_smile:

2 Likes

Ser ut som markedet har begynt å notere seg at alt fra kina nok er mer gråstein enn gull

  • Jeg forstår at folk synes det er ganske idiotisk, men jeg har gått mye i fjellet, sier han og fortsetter:

  • Jeg har vært en ulykkesfugl, men det meste har gått på dårlig fottøy og dårlig planlegging.

“Jeg burde visst bedre, men oppførte meg idiotisk” er det jeg leser ut fra de to setningene. Hvis du har gått mye i fjellet, så planlegger du og bruker riktig fottøy. :stuck_out_tongue:

… Hovmod står for fall, var jo sånn pass idiot på forrige lengre fjelltur. Burde gått i halvhøye sko men det var 25 grader i skyggen, null skygge og lite vind. Turen gikk delvis utenfor sti og i steinur. Typiske steder hvor et lite uhell med lave sko gjør at du bare må plukke opp telefonen og be om hjelp. :stuck_out_tongue:

1 Like

Alt man trenger å vite om trading :joy:

Er det deg?

1 Like

Nei, jeg har gått i joggesko på fjellet i ti år nå uten problemer :stuck_out_tongue:

Haha, begynte å lure siden det var Christian på begge.

Synes det var et merkelig valg å ta turen på nytt dagen etter for å hente øreproppene sine…

1 Like

Jeg synes det var litt rart å ta turen for tredje gang uten å ha lært noe som helst… :stuck_out_tongue:

2 Likes

image

Ikke noe ispenger i dag :cry:

1 Like

Så… hvor viktig er det å vaske huset før man maler? Har et hus som helt klart trenger maling. :stuck_out_tongue:

Det er meget viktig.

1 Like

Etter vask og før maling må du også bruke sopp og algedreper.
Er godt fornøyd med Butinox Futura maling. Billig er den vel også ift levetid? 995 på Obs på fast sommerkampanje.

Og to strøk!

Her balla d på seg med arbeid Christian :disappointed_relieved::stuck_out_tongue_winking_eye: hehe

4 Likes