Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg kjørte en sommer fra over 20+ i Alta til 8+ i Vardø, på de trakter så gjelder ikke sommeren :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:
@Janno det kan bli 30- på vinteren, men sommeren kan bli over 30+, men det er et stort KAN :sweat_smile:
Her blir vi fornøyde med en uke på sommeren med 20+ :+1:

2 Likes

Kvinnen i huset klagde på varmen, og mannen drar selvfølgelig ut for å tilfredstille. Gikk til innkjøp av en håndvifte til 19,90 på Clas Ohlson, nå skulle hun få avkjølt seg. Falt mildt sagt ikke i smak. Bærer bort en ny tur for større vifte.

6 Likes

Fikk denne i en lykkekake

3 Likes

Etter sommer kommer høst og vinter.
Like kjedelig som downerfolk som hyler ut på st.hans at nå blir dagene kortere og jula nærmer seg… :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Edit @thomashagen , snakk om winter is coming, når kommer neste sesong av Game Of Thrones?

1 Like

5 Likes

https://www.nrk.no/rogaland/ung-jente-13-funnet-dod-pa-jaeren-1.14145750

Hva er det som feiler folk?

Huff, helt for jævlig…

Litt lystigere, men like fult fucka sak.

Smart fyr, han setter sin egen karriære forrran et forhold med en digger.

:smiley:

2 Likes

Hmmm earnings på rundt 800k årlig via youtube + esport inntekter på minimale 40k så langt i 2018 - 23 år. Ordner vel seg en ny dame etterhvert :slight_smile:

2 Likes

Kan være han drar inn opp mot 320k USD på jewtube alene.

Fortsetter han trenden kommer det fort en ny digger.

Men trenden er jo fallende. Kanskje hun ble for dyr i drift? :smiley:

2 Likes

Kanskje han prøver å snu trenden ved å dumpe henne, og få gratis PR i alle nettaviser world wide? :smiley:

1 Like

Fytti i går kveld var det samme greia her og, pappa måtte ta frem storskytset av raseri for å lay down the law.

Ojda, ja, da måtte du vel bare føye deg og gå til sengs…

5 Likes

Digger? Hun får vel 0.5mill per Instagram post hvis hun har 6.5mill følgere?

3 Likes

Aner ikke om hun gjør noen Pr oppdrag/sponsede poster på instagram. Man får iallefall ikke automatisk betalt.

Noen som vet om man fortsatt får pant for tomme gassflasker eller om det ble slutt på det ?

Ingen pant lenger, men er vel vanlig at dersom man leverer inn en lik flaske som man kjøper så betaler man bare for gassen og ikke den nye flasken. Er i det minste slik det fungerer på den automaten like ved der jeg bor. Da er det en pris dersom du kjøper flaske med gass og en lavere pris om man samtidig leverer inn en tom en.

1 Like

Man får pant på komposittflaskene men ikke på de gamle metallflaskene.
Byttet en haug med flasker i sommer.

1 Like

Dotten bak kassa bare lo hånlig av meg da eg stilte spørsmålet, men han kunne gjerne ta dem imot.
Eg tok med meg flaskene, 3 i antall der den ene var komposit,
og køyrte dei 10-12km hver vei for å levere dei på avfallsplass, godt irritert over den hånlige latteren eg fikk servert, men flaskene mine skulle han faen ikke få, for så å på ny selge dei videre
Mektig irritert, man betaler jo for flaskene ved kjøp, denne gangen skulle eg ikke ha nye flasker, ellers hadde eg jo bare byttet og betalt for ny gass.

2 Likes