Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Denne er også ledig enda

Ikke helt det samme😉

Som Funcom nei?
Nano blir nok en større %-messig suksess :grin::money_mouth_face::wink:

1 Like

Mine foreløpige bet er nå Funcom og PCIB. Så får vi se. Er tålmodig. Gjerne litt for tålmodig, samt går glipp av de gode tradene…

Kanskje jeg skal ha funcom på 911. Tross alt funcom som har betalt den

Har noen lodd i Pcib også.

1 Like

Blir spennende fremover, venter på svar fra Sbanken på verdipapirkreditt, trodde det gikk kjapt…
Men jeg er usikker på hva jeg gjør fremover mtp Funcom, om jeg flytter 10-20% til noe annet.

1 Like

Er det noen her som har byttet strømleverandør senere tid? Noen tips om gunstige tilbydere?

Har vurdert bytte lengre tid, men har ikke fått somlet meg til det ennå.

Søndags modusen :grin:

7 Likes

Ser bollene og høyner med bananmufins ( som nesten er spist opp)

6 Likes

snadder :smiley:

1 Like

Er det bake-off her? :smiley: :stuck_out_tongue:

Har spist opp havre/banan pannekakene mine, så ikke noe å ta bilde av. Funker knall med peanøttsmør og jordbærsyltetøy på.

1 Like

Her er det nok konen som har bakt ja, jeg bare stod opp til nye mufins imorges >D

2 Likes

her baker jeg fast hver søndag, kjekt med litt ekstra før man skal ta fatt på en ny uke :slight_smile:

4 Likes

Det er lenge siden jeg har bakt nå, takk for inspirasjon, blir nok ikke neste helg, da blir det til fjells uten stekeovn…men snart😀

1 Like

Tipset er at du som regel sparer mer på å velge en annen avtale der du er enn å bytte leverandør. Bytt til en spotavtale, og ikke kjøp noen tilleggsprodukter. Hold deg unna ukjente selskap som ligger høyt på listene til strømpris.no - da det er nærmest umulig å tjene penger med de prisene de har blir du garantert satt over til en annen avtale eller får en stor prisøkning etter noen måneder.

3 Likes

@pdx litt off -topic men hvordan får jeg opp innleggene jeg har bokmerket?

Det skal være et bokmerke-ikon i menyen som dukker opp når du trykker på profilbildet ditt øverst til høyre :smile:

Er en teslapendler jeg ser støtt og stadig med skiltet: thxalot :joy:

3 Likes

Endte med å bytte til Agva Kraft, skal følge med hvilke fantestreker de finner på😀

Hadde egentlig tenkt å bytte til Fortum pga aktiv utbygging av ladestasjoner, men når de omtrent dobler prisen på hurtiglading enkelte steder så mister de meg som strømkunde og ladekunde.
Jeg er en skikkelig markedsbevisst kjiping, på enkelte områder😂