Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Smoltek

Fisket litt mer på 64 nå. Jeg synes reaksjonen ned fra 80 er kraftig overdrevet nå.

Det er en grunn til at de hyret inn DC Advisory og Honeybadger Det er en grunn til at innovasjonssjefen i slutten av desember kjøpte tilbake aksjer for 80SEK, som han solgte i fjor sommer for 65SEK. Så har vi et «uforklarlig» lite salg fra selskap nærtstående CEO på 10’ av 150’ aksjer. Jeg likte det ikke, men klarer ikke å få det til å velte hele selskapet. CEO er fortsatt fullastet med opsjoner (de siste kjøpt i sommer for 7SEK med opsjonspris på ca kr 120SEK.

Noe er på gang. Gleder meg til fortsettelsen! :rocket::rocket::star_struck:

4 Likes

Da ble det nytt kjøp herfra kl 12.31.05
1000 stk. Fikk renset opp i mange småposter :+1:

3 Likes

Flott, jeg er fullastet så nå er det bare å legge dem i skuffen og vente på utlisensiering/oppkjøp :muscle::moneybag::wink:

3 Likes

Ja, her er det bare å akkumulere når det er som stillest, og ved korrigeringer som man har hatt nå. Man kan selvsagt aldri vite, men jeg har også følelse av at her kommer det avtale snart. Og dette er jo en soleklar oppkjøpskandidat, men det håper jeg er noen måneder fram i tid.

2 Likes

Dessuten er svenske kroner enda mer ræva enn norske akkurat nå. Så vi får noen ekstra aksjer med på kjøpet :+1:

Det lille salget på lilleNyttårsaften er glemt om 1 uke.

2 Likes

Foreløpig dårligste investeringen jeg noen gang har gjort. Når kan vi forvente ALTH igjen her?

1 Like

Hvor mange dagene har du vært inne her da??

2018.09.11 kjøp SEK 125. Godt jobba😅

3 Likes

ATH kommer med første melding om samarbeid. Samme dag.

3 Likes

Spennende selskap og åpenbart skyhøyt potensiale. Innsidesalg var dessverre en demper for kursen men gir samtidig en mulighet til å øke litt.
Skulle gjerne hatt en bedre ide om hvilket marked de retter seg mot og hvilke konkurrenter som finnes der ute. Noe som vet?

1 Like

Det nevnes på svensk forum at ved å søke på «Smoltek» på Imec sine hjemmesider, så får man opp en stillingsannonse som går på nettopp det som er kjerneområdet til Smoltek… :smirk::smirk::smirk:

Imec er det firmaet de har hatt mest samarbeid med, men i det siste har det vært stille vedrørende samarbeid og eventuelle avtaler. Kan det hende Imec har planer om å kjøpe Smoltek?? :clap::clap::moneybag::moneybag::star_struck:

2 Likes

Det tror jeg ikke. De ble vel mer brukt som en sparringspartner for å verifisere teknologien.
Som en uavhengig tredjepart.

1 Like

Hva skjer med Smoltek-handelen? Det er nesten ikke selgere. 500 aksjer opp til kr 100,-!!!??!!
Ingen handler så langt i dag, det finnes større kjøpsvolum på 63-64, men første selger er på 65.

Er det rett og slett tomt for selgere nå?? :laughing:

3 Likes

Har fortsatt noen midler til overs.
Sitter og tenker så det knaker.

Har veldig lyst til å «ta ut» mye av det som ligger der.
Så blir det store spørsmålet om det kommer en ny «utålmodighet-bølge» før mld. Umulig å vite selvsagt.

1 Like

Det ble kjøp :+1:

3 Likes

De fortsetter og ansette folk, så da er det nok kontrakt på gang.

https://www.avanza.se/placera/forum/forum/smoltek-nanotech-hol.html#6980988

2 Likes

Ikke bare ansetter.
Men hun er håndplukket fra Italia, Torino.

2 Likes

Hva tenker dere om dagens melding om avsluttet samarbeid?

De velger å gå videre med industripartnere som kan gi mer fordelaktige produksjonsmuligheter… tenker at det kanskje ikke er så veldig negativt…?

2 Likes

Ser ikke ut som den partneren kunne komme opp med riktig fasiliteter. Skulle selvsagt ønske at det var avklart tidligere,

På en annen side fikk vi nytt patent innvilget i går :+1:

1 Like