Smoltek i Ny Teknik.
Fin utvikling nå.
I tillegg har vi som sitter langsiktig fått et løft pga valutakurs
Er glad jeg fikk opp øynene for Smoltek,sammen med Pcib er de to de mest spennende aksjene jeg noen gang har hatt i min fartstid i aksjemarkedet.
Alltid gøy når man snakker om markedspotensial.
Få, om noen, har vel større potensial.
Folk tror man tuller når tallet 1000 milliarder enheter WorldWide blir brukt. Men det er fakta
Og det er bare i mobiler. Så kommer data/nettbrett etc
Får Smoltek 2 øre pr stk (tatt ut av lufta) ganger 50 milliarder, så blir det 1 milliard pr år. Dette er på ingen måte noe framtidig regnstykke selskapet har frontet. Kun et eksempel fra min side som viser litt av hva som bor i dette caset.
Edit
Tilfeldig bilde?
Tror ikke det. Skal vi tippe det er Samsung som er den «hemmelige» beileren?
Se her ja,da snakker vi.
Ja, dette må jo forstås som et betydelig innsidekjøp. Smoltek har nå en jevn stigning dag for dag. Ikke en traderaksje, og volumet er fremdeles ikke all verden selv om den er økende. Men når strikken
ryker her kan det bli meget hyggelig.
Ny avtale.Vi sitter på nok en kommende gullgruve.
Ha ha
Dette blir det hotteste (utenfor Pharma)
‘Ordervärdet för det första steget uppgår till omkring 1 miljon kronor och avtalet väntas enligt bolaget leda till ett produktionslicensavtal i nästa steg.’ Så her kommer det mer.
Jeg hoppet ned fra gjerdet og inn her i dag. Noen som har god kjennskap til selskapet som har lyst å komme med sine tanker rundt rapporten som kom i ettermiddag og tanker om tiden fremover?
Gratulerer tror faktisk ikke det finnes mer spennende valg.Men det er bare og lese hele tråden så får du bra innblikk i selskapet.Etter det jeg kan forstå er dette et solklar oppkjøp kandidat.Lykke til.
Takk, har sett noen filmsnutter og lest en del i denne tråden, men innrømmer uten blygsel at dette kanskje er det aksjekjøpet jeg har gjort minst grundig research på. Så får vi se om lottokupongen gir gevinst på litt sikt Jeg får ta ting i omvendt rekkefølge denne gangen, og bruke litt tid på å finkjemme tråden her
Tok 600 til i går. Måtte ha et rundt tall.
I tillegg til at Smoltek er superspennende og potent, kan det være greit å ha endel aksjer utenfor norske kroner. Ser ut valutagevinsten på tidligere kjøp i Smoltek nå er ganske stor.
Norske kroner kan vel fort kollapse ytterligere. Så å hoppe inn i Smoltek nå kan vise seg å være en Ok timing.
Helt enig,tror faktisk Smoltek er blandt de sikreste kjøp i disse tider.Blir det depresjon så tror jeg de store selskapene i elektronikk industrien vil prøve og sikkre seg teknologien til Smoltek.Da er det viktigre en noen gang ,og ha framtidsrettet teknologi for å ha et fortrinn fram for konkurentene.
Interessant betraktning av ´Ploxol´. Jeg har også vært inne på tanken om at det er noen større i Sør Korea de jobber med. Uansett, så er det altså minst to samarbeidspartnere nå. Mange vil vel betrakte Smoltek som uinteressant pga lavt volum. Man kan da ikke ´trade´ aksjen. Jeg tenker imidlertid at dette er et klassisk trippel U case, og når de nå har både bevist at teknologien fungerer og de får avtaler, så er jo det beste tidspunkt å være inne på nå - altså før det blir oppdaget og volumet stiger. Og definitivt en oppkjøpskandidat.
Hei igjen! Er det disse TO 2- tegningsopsjonene som går ut over kursen om dagen? Eller har dere andre hypoteser? Ikke at jeg hadde forventet en jevn stigning etter å ha kjøpt meg inn samme dag som kursen gikk mye, men setter pris på kunnskap om hva denne prosessen Smoltek er inne i akkurat nå dreier seg om (tegningsopsjoner).
Nei det er innsidesalg som gjør at kursen er litt ned,men han som solgte har en merklig historie med kjøp og salg så det tar jeg med knusene ro.
Ser ut til at de har innsderne har tegnet seg bra opp med TO2 retter.Var nok derfor det ble litt innsidesalg.
https://www.avanza.se/placera/forum/forum/smoltek-nanotech-hol.html#7172310