Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Smoltek

Ingen mer tegningsopsjoner.
De som skal være med nå MÅ kjøpe aksjer i markedet.
Med 2 samarbeidsavtaler blir dette superpotent framover.

4 Likes

Smoltek har allerede bevist at de kan levere. Så de aksjene jeg har akkumulert har jeg puttet i ‘sparegrisen’. Lite volum i aksjen men den holder seg godt. Og ja, en fordel at den tegningsperioden nå er over.

4 Likes

For de som vurderer inngang i Smoltek tror jeg tiden er inne for handel.Tror at både teknisk og fundamentalt Smoltek er et meget godt kjøp nå.De ligger mitt i smørøyet for oppkjøp,og teknologien er unik.Vi har funnet gull egget vi som har aksjer i Smoltek.Sterk kjøp.

2 Likes

Økte med 10% nå i uken til 59.0

Godt mulig det blir 10% igjen neste uke om det fortsatt er mulig å fiske noe rundt 60.00

3 Likes

Jeg sitter så sykt klar her!!! :raising_hand_man::weary::laughing:

Men jeg har alt i PCIB nå, og så leker jeg meg i SoftOx med noen lånte penger… :nerd_face: Så det er ikke mer å hente.

Klarer ikke selge PCIB-aksjer før AZ-deal er avklart, men går det som jeg håper der så vet jeg hvor jeg skal putte deler av gevinsten! :money_mouth_face:

Så beklager, men jeg sitter og håper at selskapet skal bli glemt litt (mer) frem mot juli, og så at det virkelige oppsvinget kommer til høsten… Ikke ta det personlig at jeg kun tenker på meg selv… :man_shrugging::joy:

Var forresten inne fra desember til januar/februar (hadde nick Abradinho da), men solgte med tap fra ca 60 til 50 den gang. Synes caset har styrket seg betraktelig etter store innsidehandler og ikke minst to avtaler siden den gang.

3 Likes

Lurer på hvorfor det blir grønn skrift i mellom det jeg skriver som kan trykkes på som link ? Er ikke jeg som la inn det i mitt innlegg.

Det er nok fordi siden tror du mente å skrive en tysk webside siden du ikke hadde space mellom punktum og De. :wink:

Skjønner.De? :wink:

1 Like

For de som vil møte.Vil selv dra om viruset forsvinner i sommer.

https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/05/08/smoltek-smolteks-styrelse-foreslas-till-omval.html

2 Likes

Nytt patent.

5 Likes

Nok et nytt patent.De legger sten for sten.Når skal folket forstå hvilken juvel dette Smoltek er ?

2 Likes

Fett

Tror FOMO effekten kommer som f… utover sommeren.

2 Likes

Noen her som tegnet seg for TO2?
Gadd ikke selv. Solgte dem, og heller kjøpt aksjer over børs.
Ser noen svensker tror det er «stand off» inntil konvertering.
Mulig FOMO kommer etter det.

Jeg tegnet mine. Bring on the FOMO👍🏻

1 Like

Har du fått dem?

Har fått dem ja, Smoltek IA. De er under lock up eller hva jeg skal kalle det.

Ja, FOMO er vel det som gjerne skjer med slike trippel-U aksjer :blush: Man må bare passe på å ikke bli utålmodig.

Ny messe der Smoltek skal være med.

2 Likes

Ser at noen har fått konverteringen, andre ikke. En kortvarig «ventefase».
Ingen tør kjøpe av frykt for at det straks kommer noen konverteringsaksjer tilgjengelig på markedet.
Personlig tror jeg ikke det blir noe særlig til salgs. Men står klar om jeg tar feil.

3 Likes
2 Likes
1 Like