Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Ikke umulig det blir tatt av børs (kjøpt opp) for x antall milliarder innen 3-4 år.

2 Likes

Håper det skjer noe før om 3-4 år da​:joy::joy::joy:

Min teori er at det er akkurat det som blir å skje. I stedet for partner kan de så tidlig som nå bli kjøpt opp. Forskningen går i riktig retning, og det er nok at en av de store BP ser potensialet med de løsningene Softox har patent på.

Nei, er rimelig sikker på at de går på OB-hovedbørs på nyåret 2023 når en del ting og tang er på plass i henhold til det Almås sa på Q1. Først da vil større investorer fatte interesse for selskapet, og ikke som nå oss småaksjonærer med noen promille av selskapets aksje. Men det kan bli utrolig spennende med såpass få frie aksjer i omløp.

7 Likes

Softox Solutions sin teknologi og patenter.
Solid team med forskere og testresultater som vil nok være veldig aktuelt for andre større aktører.

Samarbeid med FHI, Nato, U.S. Navy og andre store forskningsmiljøer vil absolutt være interessant for andre aktører.

Spørsmålet er om Almås og Co vil selge allerede nå, la pengesterke BP overta.
Eller søke partnere i utvikling av produkter.
Uansett er dagens Mcap latterlig lav. :moneybag:

4 Likes

Hver morgen våkner jeg opp kl 9 og ler av de som selger Softox aksjer på disse nivåer og av markedet som ikke har fått øynene opp enda. Det ligger en solid case rett foran øynene på dere.

15 Likes

Du har det fint om du kan våkne 0900 hver morgen :sweat_smile:

4 Likes

Kan et av “xproduktene” i softox porteføljen være desinfeksjon innen odontologi-feltet, tannleger,tannkirurgi og lignende?

1 Like

Mener og tror det er kanskje det de holder på med på Karolinska institut i sverige… eller hva det nå het.

Ok, de har jo allerede rettighetene på et produktnavn som tilsier et slikt produkt. Har en følelse av at vi får høre mer om dette før vi tror.

2 Likes

Det kunne tatt av som en kule med tannkrem uten fluor…

4 Likes

Mener vi diskuterte periodontitt for en stund tilbake.
Kanskje får vi mer info når SWIS er CE-godkjent ?

Noe med utfordringen i forhold til tannhelse, som tannkrem og munnskyll er at det er en syre.

Slik jeg oppfatter det, så er det snarere basisk

Om det er litt skadelig for tennene så tåler jo folk det veldig bra. Bare se hva fluor gjør med tennene i overforbruk.

Du trenger ikke å oppfatte noe. Se på databladet for SafeDes. Ph=4.3 p-6508016-datablad-1.pdf (elesco-as.no) Googler emaljeskade og syre og finner at PH på under 4 nevnes som en antatt grense.

LD50 for rotte overført til menneske tilsier at vi må drikke et glass eller så for å kunne stryke med av dette altså relativt safe om man IKKE drikker det i det hele tatt.

Videre godbiter:
Alvorlig øyeskade eller øyeirritasjon
Blandingen er vurdert som helhet og klassifisert som hverken etsende eller irriterende for øynene. Lett irritasjon kan forekomma ved langvarig eller gjentatt kontakt

Et reseptfritt alternativ til kloramfenikol dråper ved øyebetennelse hadde også vært ekstremt bra. Om det kunne konkurrert med kloramfenikol-salve enda bedre - for det er noe dritt.

9 Likes

Råger :grin: :v:

Jeg har brukt safedes mot en heftig øyebetennelse for ca et år siden. Betennelsen forsvant i løpet av noen timer! Og jeg dryppet øyet bare en gang. Senere så jeg på flasken at safedes ikke skal brukes i øynene. Tror de har tatt dette bort fra varedeklarasjonen…

Lol - heftig betennelsen forsvant på timer faktisk??
Det skal jo ikke være fysisk mulig. Håper ingen prøver på dette før det evt. skulle bli godkjent.

2 Likes

6 Likes