Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Takk. Håpet det var fra slutten av dagen i dag jeg😉

Hehe, da hadde det blitt knapt med tid til å utrette noe, nå har han i det minste hatt noen måneder.

1 Like

Tenkte mer på at det kunne være en nyhet som ga optimisme i en litt tung tid😊.
Personlig så forstår jeg ikke annet enn at det til og med burde være penger å hente hos det offentlige nå jeg. Burde være veldig aktuelt å få sårbehandlingen inn i norske sykehus🤷‍♂️

Det offentlige er nok alt alt for tungrodd til at det er realistisk på noe som helst plan. Sårbehandlingen er heller ikke godkjent.

Tok ny inngang selv på 13 i dag… De må jo nesten si noe til uka om hvilken prosess de har satt i gang

4 okt “Amongst others, the proof-of-concept data for the SBE are expected to play a vital role in securing future partnering investments and collaborations, and if successful, the company believes that a sale or partnership will provide the company with a good foundation to support the company’s financial situation and activities in the long term.”

15 des “Having demonstrated early proof-of-concept for the SBE project and in accordance with the Company’s corporate strategy, SoftOx will seek a strategic partner to further develop and advance its wound care segment within acute and chronic indications.”

15 feb “Furthermore, the company has initiated a process to address and secure a longer-term funding of the company.”

2 Likes

Klar over det. Men har jo kommet så langt at det burde være interessant lell. Men nå blir jo ikke a/s Norge akkurat drevet med tanke på lønnsomhet.

Løkka mi med treg saksgang (kommunen) er at jeg ikke har fått oppgjør for tomter enda som egentlig planlagt i høst, tenker på det med litt skrekk for ville da vært i taps området til @XCR .

Hva faen er gærnt med det ?! :cowboy_hat_face:

1 Like

Nei det er bare stas, passer bra å legge ut på ett vorspiel :tropical_drink: Føler litt som Bionor for noen år siden, 90% ned på en dag å solgte alt i panikk på bunn også steg den ganske mye i etterkant. :joy:
Sitter bare rolig nå.

Si litt om hvorfor jeg mener det burde være noe og hente hos det offentlige.
Hadde en mor som lå ett år på enerom på sykehus pga et «uskyldig» sår i benet etter et benbrudd. Det endte med amputasjon under kneet.
Hva kostet ikke det med opphold og rehabilitering.
Har vel en totalkostnad på nesten beløpet det er snakk om på en pasient.
Om sårbehandlingen er så effektiv som vi håper tenker jeg det ville være veldig god butikk for det offentlige å gå inn på en avtale på lik linje med forsvaret.

5 Likes

Når skulle softox holde en presentasjon?

I uken som kommer. Men mistenker at det kan drøye ut i uke 10 kanskje?..

Meget snart, fortsatt mulig å gjøre ett kupp for de som ikke rakk det på
Fredag. Tikk takk…

Ser ut som desinfisering av hånd og overflater blir viktigt igjen framover.

6 Likes

Spennende spennende… klokka tikker stadig nærmere tiden for forløsning! Husk å registrere varsling på sms og følg med på forumet her :wink:

Drøyer veldig ut dette. Skulle tro det var mulig å få satt dato for presentasjon.
Jeg er så naiv at jo lengre tid som går, jo mer tenker jeg at det avventes på grunn av at de har noe av substans å komme med.

Hvis ikke må man jo bare bli ferdig med denne elendigheten og ta et steg videre.

2 Likes

Tror de jobber “intenst” med en annen løsning enn emisjon. De har nok noe på gang, som er i sluttfasen nå.

3 Likes

Gjelder å følge med på newsweb, så blir det førstemann til mølla å ta de postene som ligger til salg:)

1 Like

Er de seriøse så bør det postes før/etter åpningstidene.

2 Likes

Eller har de fått skambud som de ikke vil godta? Vanskelig å vite hvordan evt forhandlinger kan se ut her… om melding om presentasjon uteblir faller vi kanskje litt videre…