Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Foreslår at vi selger hytta til Geir :sweat_smile:

1 Like

Med mindre det er pant i den, så var den ved siste kjøp verdt 22 mill? Er jo ca det de vil ha det.

En ting er i hvert fall sikkert, nå nærmer det seg siste mulighet for inngang, før det…

Ble det satt noen dato for oppdateringen annet enn uke 9?

Bare vas som kommer fra deg.

Nei, så nå gjelder det å komme seg inn, eller ut !

Short-inndekning på slutten av dagen?

Tvilsomt. Nok noen som vil inn før neste uke.

Så om de får tak i de 25 millionene så vil det komme en ekstrem rekyl her. Aubert invest får ta i et tak:)

Jeg tror ikke på noen rekyl bare fordi de får tak i kapital. Rekylen kommer når de klarer å bringe noe til markedet og faktisk tjene penger eller får solgt noe av porteføljen. Hvorfor skal kursen gå opp bare fordi de skaffer 25 mill? Den kapitalen må de ha for å overleve et kvartal til.

1 Like

Kursen er jo ned 50% fordi de manglet nevnt kapital. Alle visste jo hvor lenge den forrige kapitalen de hadde holdt.

2 Likes

Så dere tror at hvis de skaffer 25 mill i lån så stiger kursen med 50%? Det tviler jeg sterkt på. Min vurdering er at det neppe skjer. Vi får nok bare vente å se.

Det er nok avhengig av de sier om langsiktige finansiering via partneravtaler, salg, osv. Mange mulige ufall her. For å være litt eplekjekk så tror jeg det var en nobrainer og penger på gata å kjøpe nede på 12-tallet. Kjøper mer om vi kommer dit igjen, men tror det var en unik mulighet som neppe kommer igjen.

4 Likes

Ny mann…

  • Education :

SM, Biomedical Enterprise Program, Harvard-MIT Health Sciences and Technology.​ MBA, Business Administration, MIT Sloan School of Management​

  • Experience :

Adrian Bignami is one of the early co-inventors of the SoftOx technology and is currently the Vice President of Finance, Business Planning and Analysis at C4 Therapeutics, Inc, a clinical-stage biotechnology company in Watertown, Massachusetts in the US. Bignami has over a decade of experience in management consulting, business development and finance for the pharmaceutical, healthcare and investment banking sectors.

  • Roles and Expertise :

Adrian is a specialized in entrepreneurship and product development, business strategy and development, investment banking and finance.

21 Likes

AKKURAT en sånn mann trenger SoftOx. Det var jaggu på tide.

1 Like

Han har jobbet i investment banking hos Goldman Sachs han. Har sikkert ikke noe stort nettverk han:) Mon tro det kommer til å gå greit med å hente 25 mill.

1 Like

Det er noe av det jeg er mest imponert over, kompetansen selskapet klarer å hente. Denne mannen skulle vært ansatt for 2 år siden.

4 Likes

Når ble dette offentliggjort?

Fra børsmeldingen 15.02: Following the extraordinary general meeting on 9 December 2022, the Board of Directors strengthened with the additions of Henrik Nielsen, Adrian Bignami and Jørgen Berggrav, together with the existing members Kari Myren and Olav Jarlsby. Geir Almås was elected Executive Chairman of the Board and has stepped down from his role as Chief Executive Officer of SoftOx
så kom inn 9 desember.