Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Det var det å komme på det da :see_no_evil:
Skal prøve å finne det

er vel flere som er enige i akkurat den av oss

1 Like
6 Likes

:muscle::muscle::muscle::kissing_heart:

God husk @stone kom ikke på det var sagt før jeg så screenshoten din :+1:

Støre bekrefter: Helse og forsvar prioriteres i statsbudsjettet 2024

Og hvem er i begge kategorier:) får staten spytte inn litt grunker synes jeg, er tross alt snakk om helse og forsvar mot våre to største trusler for tiden. Kjemiske våpen og pandemier.

10 Likes

Mest spennende uken i Softox sin historie siden den famøse juni/juli overgangen i 2020?

1 Like

The damage caused by an episode of these characteristics can reach unsuspected magnitudes, causing a large number of infections and deaths, and spreading panic on a global scale. For this reason Gates has said that we must strengthen our international cooperation and global health systems to ensure that the world is better prepared against biological threats .

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Når man ser på nom og archer så kan man jo spekulere på hvor kraftig den rabatten blir dersom det blir emisjon i softox. Ser ikke ut som det er så lett å hente penger om dagen.

Sammenligne kapitalbehovet til NOM med Softox sine 25 mill (i første omgang) blir litt vel. Litt mer politisk korrekt også skulle man tro å investere i biotek kontra gruvedrift med iltre miljø"vernere" bak enhver busk.

Sant det, skulle ha presisert at de i meldingen også nevner at de jobber med langsiktig kapital utover de 25 millionene som de trenger i første omgang :slight_smile:

“The Company continues to pursue different options to secure long term financing of the Company and is amongst other working on strategic solutions such as licensing out, sale of assets and future collaborating investments relating to the Company’s projects and assets.”

Fra melding i oktober… jobber med andre alternativer enn emisjon

1 Like

Siste par timene nå aksjen er på billigsalg!?
:stuck_out_tongue:
Kommer det melding i morgen tidlig eller må vi vente til presentasjonen…

Du tror en melding vil ha positiv effekt på kursen?

1 Like

Man må være Nostradamus for å kunne tro fra eller til på det punktet. Plutselig har de interessenter til sårbehandlingsdelen og kursen går til himmels, eller det kommer emi til gigarabatt og kursen kollapser.

2 Likes

Oh yes! Jeg har trua :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Ble 4000 til idag :skull::love_you_gesture:

10 Likes

Eg håper meir på at dei selger deler av rettighetene til SIS, SBE, SWIS eller SafeDes til ein internasjonal partner, a la 3M eller liknande og på den måten får inn litt arbeidskapital. Krysser fingrane for ei løysing som ligner meir på det PSKY fekk til, enn kva Archer, Targo og Nom har utsatt sine aksjonærer for.

1 Like

Kan jo like gjerne spille Lotto som å kjøpe mere aksjer her.

1 Like