Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Får håpe du har rett, men har vel sett før at norske selskaper kan komme til kort i forhandlinger med multinasjonale giganter.

Merkelig nok er kursmålet ditt basert på 3,5% sannsynlighet ganske likt mitt :crossed_fingers:!

jaggu blir d mulighet for påfyll igjen :partying_face: var det noen desinfeksjon folk som ga opp? :laughing:

2 Likes

Hva i h… er dette for noe!

Kan se det å reservere seg mot utlån IKKE har noen hensikt da mine er utlånt igjen knappe 3 måneder etter jeg fikk bekreftelse på at jeg hadde reservert mine mot utlån.

Hvilken rett har Nordnet til å kjøre utlån når man har reservert seg?

Hvordan vet du det? Fått betaling får utlån?

Ja, har fått det.

Ring 23 33 30 23 og spør.
Det enkleste er å prate direkte med dei.

Da fikk jeg snakket med de og det er utbetaling av utlån fra Q2 og frem til 22.4 når de ble reservert som ble utbetalt nå så de blir ikke lånt ut etter den datoen man reserverte seg. Altså skal det ikke komme noe mer fra Q3 og fremover…

5 Likes

Noen som har tillgang til å se hvilke meglerhus som kjøper og selger?
Før hadde alle tilgang til denne informasjonen men vet ikke hvorfor en ikke får sett dette lenger?

Skremmende med alle disse virusene som dukker opp. Langyavirus: - Advarer om nytt virus

1 Like

Är det inte lite så att pga covid så uppmärksammas allt 100 gånger så mycket.

At least 10,000 virus species have the ability to infect humans but, at present, the vast majority are circulating silently in wild mammals

Så ser vi vad vi får för emoji av InvestMidt idag

2 Likes

Et poeng det ja, leste også en plass at det var pga klimaendringene, varmere klima

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

8 Likes

Er det noen som husker om det skjedde noe av interesse forrige gang Q ble fremskyndet?

13 Likes

Hvor ligger denne?link?

Lastet opp her: Index of /wp-content/uploads/2022/08

1 Like

Ser veldig proft ut

1 Like

Er denne ny?

13 Likes

Mener å ha lest det meste tidligere men den er sikkert ny på forskning.no. Kan legge til at rapporten også skulle bli publisert i utlandet uten at jeg har fanget det opp enda men det blir kanskje litt tidlig da godkjenning ikke er i orden enda.

2 Likes

Kan vi håpe på at selskapet framskynder Q2-presentasjonen for å presentere litt nyheter?

Er det nokon som har kontroll på timeline for godkjenningsprosessen i Sverige?