Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Bra mye snakk om apekopper i nyhetene om dagen. har softox nevnt noe om det?

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/567961

3 Likes

Extended presentation og på engelsk. Kan vi håpe på noe gøyale nyheter den neste uken? :crossed_fingers:

3 Likes

Da har de flyttet den frem 16 dager ut fra opprinnelig den 31.

Har en magefølelse på at det kommer en partneravtale før møte.:moneybag::see_no_evil: Får se om det slår til.

4 Likes

Ikke umulig min første tanke var multiproduktet men en skikkelig partner avtale tåler vi :slight_smile:

1 Like

Blir dette før arendalsuka?

Tror de skal fortelle litt om EDF støtten

1 Like

Kan noe av helsepakken som ble vedtatt i usa i helgen dryppe på softox?

Denne er vel heller svakt negativ for hele legemiddelindustrien ettersom målet er å få redusert prisene på medisin på lang sikt (flere år frem i tid).

Og tror ikke dette i realiteten vil ha noe å si for Softox, da her er det studieresultater, hvordan de klarer å håndtere partner-forhandlinger og det regulatoriske som vil bety alt for selskapets fremtid.
Så langt kan det se ut til at det er det regulatoriske de er svakest på.

Men ser frem til presentasjonen den 16. uten at jeg forventer noen direkte nyheter,

2 Likes

vært i feriemodus og ikke fått ballet meg inn etter at de tok finansieringsgrepet, men gratulerer til alle trofaste!

Jeg er rystet, ser du ingen røde flagg nå :thinking:

1 Like

Nå ble i det minste gapet fra 20.juli lukket i dag.
Da er det å håpe på litt fomo. frem mot 16. august.

Ingen behov for å svare. Klarer meg uten den type fremtoning som du representerer. Bare å se på emojii’en som helt usaklig ble plantet på innlegget til @Truls2.

3 Likes

(post deleted by author)

Q2 er dagen før Arendal.

MENNESKEHETENS KAMP MOT BAKTERIENE: STÅR VI OVERFOR EN NY PANDEMI - DE RESISTENTE BAKTERIENE?
Arrangør
SMB Norge, SoftOx Solutions
Dag
Tirsdag 16/8 2022 14:00 - 15:00

16 Likes

Tror ikke man skal bry seg for mye om infantile fremtoninger som tror de kan bruke stygge emojièr som våpen!

Under 3,5% sjanse for at softox skal lykkes priser markedet aksjen til nå. Er vel økonomien emisjonsfrykt som tynger. Partner med penger er det de trenger, kjedelig å vente, men når det kommer, da tar det av:)

1 Like

Hvordan kommer du frem til prisingen er 3,5% av suksess?

Frykter overhode ikke økonomi/emisjoner i Softox, det er bare tullete støy!

Men er mer bekymret for om de har nok kompetanse på å fremforhandle en god avtale innen SIS! Husk at dette er en avtale som kanskje skal vedvare i mange år så uhyre viktig for selskapets fremtid.
Får håpet de får leid inn god nok internasjonal juridisk kompetanse innen biotech/helsenæring til å matche BP`s skarpskodde forhandlere!

Hehe, dette er den enkleste simpleste form for regning, som man får ta for det det er. SB1M kursmål 45 med 4% sannsynlighet for suksess. Altså kurs 38,5 under 3,5 prosent sannsynlighet.

Almås største aksjonær, dette er babyen deres og med den kompetansen de har hentet, så er jeg ikke veldig redd for forhandlingene, tror og håper mer på at det har vært litt kamp og kniving mellom de 2 siste aktørene som er valgt ut for videre dialog:)

3 Likes

Jeg er like glad i krakknisser, som i øretrillere og kannibaler, håper ingen får varig men av at jeg gir uttrykk for det.

1 Like