Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx småprat

Due to the finacial crises the finacial problems has taken konger time. We are certain this will be taken care off. Ooohh lord.

1 Like

Endelig får Bjarnsholt taletid på presentasjoner!

1 Like

Skal dei selge SafeDes og overflatedesinfeksjon kanskje?

For en jævla tragedie av en presentasjon. Står i stil med resten av driften kan man vel si…

5 Likes

Ja dette var mildt sagt amatørmessig presentasjon…

1 Like

Tror noen aksjonærer må melde seg frivillig til å ta over IT drift hos Softox

2 Likes

Det stoppet heile presentasjonen.

Jeg har aldri hatt så mye problemer med teams EVER som de har klart å ha på 15 min. Og jeg har brukt team jævlig mye!

5 Likes

Where is Molly M? 😵‍💫

Tung dag på jobb for Molly

Svett Almås nå. Amatører

1 Like

Hahaha elendig kvalitet. Har de sluttet å betale internettregningen?

Aldri vært så nært å dumpe hele aksjeposten før som nå :joy: :joy:

2 Likes

Hahaha der utsatte de igjen

1 Like

Yes ny utsettelse. Går for rekord!?

Lista begynner å bli rimelig lav nå…

Jeg logget ut. Orket ikke mer. Om de ikke tar dette mer seriøst kan det være det samme. Et opptak kunne de delt på forhånd så kunne de heller brukt tiden her LIVE til å snakke om det som virkelig gjelder. Finansiering og planer for dette fremover. Det har nå Geir Almås brukt ca. 2-3 min på og det eneste konkrete var at “de skal fundes hver for seg fremover - vi må bare fikse kortsiktig funding av morselskapet først”.

I’m out!

EDIT: For noe sløseri med både aksjonærers og selskapets / ansattes tid og penger…!

EDIT 2: Hadde jeg vært ansatt her så ville jeg sterkt vurdert om jeg vil være endel av noe så amatørmessig. Videre så er det uheldig at en sånn gjeng har ansvaret for å forvalte det som må antas å være tilnærmet GULL. Jeg sitter tilbake lettere sjokkert…!

12 Likes

I’m out too. Jævla amatører. Disse skal selge legemidler til verden. Bare å fyre avgårde Mail til q@a session ir@soft-ox.com

Sitter her med ett spørsmålstegn, hvordan er det mulig å holde på slik? Almås er snart skjellsord og fullstendig ut av alt som heter tillit.

100% enig. Hvis de hadde spilt inn Q4-presentasjonen tidligere, kunne de jo lagt den ut i dag tidlig. For et sirkus.

Skal investere i YR.no fra nå av, de treffer oftere på guidingen.

1 Like